Ostatnia aktualizacja: 13 stycznia 2023
Superbet stał się najnowszą rumuńską firmą bukmacherską, która współpracuje z OKTO, włączając wielokanałowe rozwiązanie płatnicze firmy fintech.
Operator zintegrował platformę OKTO w swoich kanałach detalicznych i internetowych, aby stworzyć „cyfrowe doświadczenia płatnicze” dla swoich klientów, w szczególności podkreślając przyjęcie rozwiązania OKTO.WALLET w samoobsługowych terminalach bukmacherskich.
Zostało to zrealizowane w 1000 punktach sprzedaży w całej Rumunii, z planami dalszego rozszerzenia rozwiązania na elektroniczne automaty do gier, ponieważ Superbet realizuje cyfrową strategię płatności.
Ciprian Lazăr, dyrektor ds. operacji detalicznych i wielokanałowych w Rumunii w Superbet Group, powiedział:
„Jesteśmy firmą o globalnych ambicjach wzrostu, która zwraca szczególną uwagę na wymagania swoich klientów, ale także na najnowsze osiągnięcia technologiczne.
„OKTO jest powszechnie uznawany za wiodącego na rynku dostawcę płatności cyfrowych. Oferuje rozwiązania uzupełniające strategię cyfrową Superbet, które są zgodne z wysiłkami grupy w zakresie odpowiedzialnej gry i zgodności ze wszystkimi przepisami prawnymi nałożonymi przez regulatorów rynku w krajach, w których nasza grupa i jej marki są aktywne.”
Jeśli chodzi o zakłady online, Superbet zastosuje rozwiązanie e-voucher OKTO.CASH, integrując platformę z alternatywnymi metodami płatności Nuvei (APM).
Luca Giancola, Head of Antifraud, Payments & Risk Payments w Superbet Group, zauważył:
„Innowacje są w naszym DNA i ważne jest, aby pracować z rozwiązaniami pochodzącymi od ludzi, którzy rozumieją zawiłości branży gier i korzystają z zaawansowanych technologii. aby dostarczać naszym klientom najlepsze rozwiązania płatnicze.
Nasza strategia jest zgodna ze strategią OKTO i istnieje wspólne zobowiązanie do inwestowania w dostarczanie jak najlepszych doświadczeń na każdym etapie i kanale podróży klienta”.
Tymczasem dla OKTO umowa jest drugą umową firmy w Rumunii po uzgodnieniu warunków z operatorem detalicznym GSbet w grudniu 2022 r., wprowadzającym rozwiązanie płatności bezgotówkowych.
Współpracując z OKTO, Superbet chce przyspieszyć innowacje technologiczne, cyfryzację i strategię wielokanałową, a także poprawić zgodność i bezpieczniejsze standardy hazardu.
Simon Dorsen, dyrektor handlowy OKTO, skomentował:
„Nasza współpraca z Superbet jest w pełni zgodna z naszą misją polegającą nie tylko na cyfryzacji fizycznych płatności zgodnie z wymaganiami współczesnych konsumentów, ale także na zapewnieniu użytkownikom możliwości dokonywania transakcji w kilku punktach styku i kanałach. bezproblemowo, w bezpieczny sposób dzięki ujednoliconej obsłudze płatności”.
Strategia rozwoju Superbet
Innowacje technologiczne – w szczególności digitalizacja i operacje wielokanałowe – zostały uznane za kluczowy cel Superbet po przejęciu udziałów w firmie przez amerykański fundusz inwestycyjny Blackstone w 2019 roku. Strategia Superbet jest skierowana na rynki międzynarodowe z silnymi ramami regulacyjnymi dla zakładów i gier. Oprócz właśnie ogłoszonej współpracy z OKTO w ostatnim czasie Superbet związał się umową z Genius Sports.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."