Ostatnia aktualizacja: 30 października 2023
Partnerstwo Lecha Poznań z marką bukmacherską Superbet to nie tylko klasyczny sponsoring, ale też szeroko zakrojone działania CSR. W ramach akcji #Razem w Akademii Lecha, czołowej na mapie Polski, właśnie stanął nowy balon sfinansowany dzięki… fanom Kolejorza zakładającym konta w Superbet z kodem RAZEM. Odnowioną konstrukcję można podziwiać obok stadionu przy ul. Bułgarskiej.
Akademia Lecha to jedno z najważniejszych miejsc na polskiej mapie piłkarskiej. To właśnie tutaj futbolowe szlify zbierali tacy zawodnicy jak Kamil Jóźwiak, Robert Gumny, Jakub Kamiński, Karol Linetty, Filip Marchwiński, Tymoteusz Puchacz, Jakub Moder i wielu, wielu innych. Eksperci od pracy z młodzieżą korzystają z nowoczesnej infrastruktury ośrodka we Wronkach, regularnie zasilając młodzieżowe oraz seniorską reprezentację Polski kolejnymi utalentowanymi zawodnikami.
– Na naszą skalę możemy jasno powiedzieć, że szkolenie Kolejorza jest wzorcowe. To też był jeden z powodów, dla których zdecydowaliśmy się na tak duże partnerstwo z Lechem. Nasza współpraca silnie opiera się na akcji #RAZEM, w ramach której 10% od pierwszego depozytu i 1% rocznego zysku z kont założonych z tym kodem wraca do Akademii. Chociaż wspólne działanie rozpoczęliśmy niedawno, już możemy pochwalić się pierwszymi efektami – podkreśla CEO Superbet, Łukasz Seweryniak.
Nowa hala pneumatyczna do gry w piłkę nożną d
Przy ul. Bułgarskiej właśnie stanęła całkowicie nowa hala pneumatyczna do gry w piłkę nożną. Poszycie balonu oraz systemy nadmuchowe zostały wymienione właśnie w ramach środków pozyskanych m.in. z akcji #RAZEM, czyli de facto dzięki zaangażowaniu kibiców Kolejorza. W tym samym miejscu był już piłkarski „balon”, ale jego wymiana była niezbędna przed sezonem zimowym. Wiekowa konstrukcja nie zapewniała już bezpieczeństwa i komfortu zawodnikom. Stąd decyzja władz Kolejorza o alokacji otrzymanych środków właśnie na ten cel. W inwestycji partycypowało również Ministerstwo Sportu i Turystyki. Prace nad postawieniem nowej konstrukcji trwały trzy dni. Jesienią i zimą żadna pogoda nie będzie straszna młodym lechitom, którzy w komfortowych warunkach będą rozwijać swoje piłkarskie możliwości.
– Nikogo nie zaskoczymy mówiąc, że rozwój Akademii Lecha to od lat jeden z naszych najwyższych priorytetów. Cieszymy się, że nasza współpraca z Superbet jest skonstruowana w ten sposób, że Akademia zyskała tysiące nowych, zaangażowanych partnerów. Bo oprócz marki Superbet takim partnerem, wspierającym rozwój infrastruktury dla młodych graczy Kolejorza, jest każdy kibic korzystający z kodu RAZEM w Superbet – mówi Marcin Grotkiewicz, dyrektor ds. sprzedaży B2B w Lechu Poznań.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."