Tony Parker ambasadorem bukmachera

Branżowy marketing Ze świata
Wiktor Czerwiński 03/11/2023

Ostatnia aktualizacja: 3 listopada 2023

Była gwiazda koszykówki, czterokrotny zwycięzca mistrzostw NBA, Toby Parker został ambasadorem azjatyckiego bukmachera Fun88.

Podejmując się roli ambasadora marki w FUN88, Parker będzie pomagać w kierowaniu serią dedykowanych promocji dla jednego z najpopularniejszych operatorów zakładów sportowych w Azji.

Uwielbiany i rozpoznawalny na całym świecie po 18 latach spędzonych w NBA (z czego 17 w San Antonio Spurs, dla których brał udział w pięciu finałach NBA i zdobył jedną nagrodę MVP w 2007 r.), 41-latek podąża teraz w ślady Steve’a Nasha i zmarłego Kobe Bryanta, pełniąc obowiązki ambasadora FUN88.

Parker może pochwalić się 2 milionami obserwujących na X (wcześniej znanym jako Twitter), ponad 3 milionami obserwujących na Facebooku i 1 milionem fanów na Weibo w Chinach.

FUN88 był bardzo aktywny w globalnym marketingu sportowym przez ostatnią dekadę, a obecnie działa jako azjatycki partner bukmacherski dwóch klubów Premier League – Tottenham Hotspur i Newcastle United FC. Jednocześnie korzysta z usług innego ambasadora marki, legendarnego bramkarza Ikera Casillasa.
FUN88 współpracuje także ze znaną drużyną OG Dota 2 w e-sporcie oraz gwiazdami krykieta Darenem Sammym i Dale’em Steynem.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL