Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2024
Finałowa Gala CIONET Digital Excellence Awards 2019 zakończyła się wielkim sukcesem dla Totalizatora Sportowego, który otrzymał nagrodę w kategorii Cyfrowej Transformacji.
Nagrodę odebrała Aida Bella, Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego Totalizatora Sportowego oraz Albert Pasek kierujący Zespołem Zarządzania Produktami i Projektami Technologicznymi w spółce.
Będąc w gronie 10-ciu finalistów do samego końca nie wiedzieliśmy czy w ogóle zostaniemy wyróżnieni w jednej z 6 kategorii, a jednak odnieśliśmy sukces – zagłosowali na nas członkowie społeczności CIONET! Wygraliśmy z projektami kilku dużych firm. Możemy mówić o wielkim wyróżnieniu, ponieważ kategoria Społeczności CIONET uważana jest za najbardziej wyjątkową! To zasługa wszystkich pracowników naszej spółki, którzy przyczynili się do wejścia spółki na rynek e-commerce – powiedziała Aida Bella tuż po odebraniu nagrody.
Przypomnijmy, że nagroda jest przyznawana w głosowaniu społeczność CIONET, która zrzesza osoby na co dzień zajmujące się technologiami w swoich firmach. To właśnie oni uznali, że transformacja Totalizatora Sportowego zasługuje na najwyższe wyróżnienie. Pozytywnie ocenili zarówno uruchomienie sprzedaży online produktów LOTTO, jak i kasyna internetowego.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."