Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
Zakłady bukmacherskie Totolotek udostępniły klientom nową wersję witryny internetowej po raz pierwszy, całkowicie odmieniony punkt stacjonarny. To kolejne efekty inwestycji Grupy Gauselmann w najstarszą, polską markę bukmacherską.
Totolotek w myśl swojego hasła “Twój Bukmacher” jako pierwszy na polskim rynku chce zapewnić graczom wygodne, szybkie i legalne zawieranie zakładów niezależnie czy korzystają z urządzenia mobilnego, komputera, czy z terminali samoobsługowych w punktach stacjonarnych.
Zaprezentowana strona internetowa pozostaje pod niezmienionym adresem www.totolotek.pl i oferuje zupełnie nową jakość rozrywki dzięki bogatej ofercie 40 000 zdarzeń live miesięcznie, unikalnej na polskim rynku nawigacji, która pozwala łatwo i szybko wyszukać interesujące zakłady, czy funkcji cashout dającej kontrolę nad grą dzięki możliwości wypłaty wygranej przed zakończeniem postawionych zdarzeń. Odmieniona technologia to także zmiany w programie lojalnościowym Bet Club, który zebrane punkty pozwala wymienić na środki na grę oraz spójne promocje i bonusy w kanale online i punktach stacjonarnych. Totolotek to od teraz pierwsza, w pełni responsywna strona mobilna, a już wkrótce także nowe aplikacje na systemy Android oraz iOS.
Pierwszy punkt przyjmowania zakładów po remoncie, rebrandingu i zmianie technologicznej został już otwarty w Warszawie, przy ul. Lanciego. Klienci mają tam do dyspozycji łatwe w obsłudze terminale samoobsługowe oraz możliwość skorzystania z pierwszego bonusu powitalnego dla klientów punktów stacjonarnych. Wszystko to w nowoczesnej i przyjaznej przestrzeni. Metamorfoza całej sieci ma trwać do wiosny 2020 r. W wielu miejscach klienci Totolotka będą mogli wygodnie obejrzeć wydarzenia sportowe na dużym ekranie oraz napić się darmowej kawy.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."