Ostatnia aktualizacja: 2 grudnia 2019
Konkursy z piłkarskimi nagrodami rozgrywane na stadionach i w mediach społecznościowych, atrakcje podczas meczów, wizyta znanego duetu YouTuberów na dwóch obiektach. To wszystko oraz sportowe emocje czekają na kibiców, którzy wybiorą się na mecze 1/8 finału Totolotek Pucharu Polski.
Od wtorku 3 grudnia do czwartku 5 grudnia odbędą się spotkania, które wyłonią ćwierćfinalistów tegorocznej edycji Totolotek Pucharu Polski. W 1/8 finału „Pucharu Tysiąca Drużyn” wyjątkowo emocjonująco zapowiadają się m.in. pojedynki grających w ekstraklasie Lechii Gdańsk z Zagłębiem Lubin oraz Cracovii z Rakowem Częstochowa. Na fanów, którzy pojawią się na stadionach w 8 miejscowościach (Boguchwała, Gdańsk, Kraków, Legnica, Łęczna, Stargard, Tychy, Ząbki), czeka wiele piłkarskich atrakcji.
Wizyta YouTuberów i zabawa w typowanie
O ile piłkarsko najwięcej dziać się powinno w meczach drużyn z najwyższej ligi, o tyle wyjątkowa niespodzianka czeka na fanów, którzy pojawią się na trybunach w Łęcznej i Boguchwale, gdzie w roli gospodarza występuje Stal Stalowa Wola. To właśnie te miejscowości odwiedzą znani piłkarscy YouTuberzy – Piotr „Wąs” Wąsowski oraz Lord Koks. Duet, którego popisy można śledzić na kanałach „Wąs&Koks” i „Totolotek”, najpierw sprawdzi czy mieszkańcy „żyją” meczem, a następnie uda się na stadion, gdzie oprócz kibicowania – tradycyjnie zresztą – sprawdzi jakość meczowego cateringu.
Na wszystkich 8 stadionach nie zabraknie konkursów z nagrodami dla kibiców. O emocje i zabawę zadbają hostessy wyposażone w tablety, na których będzie można wytypować wynik meczu. Autorzy poprawnych typów zgarną piłkarskie nagrody. Hostessy będą miały ze sobą również specjalne ramki, dzięki którym fani będą mogli zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie w meczowej scenerii.
Wygraj bilety i kibicuj z trybun
Sponsor tytularny Totolotek Pucharu Polski jest obecny blisko kibiców przez cały sezon, już od decydującej fazy rozgrywek okręgowych. W każdej kolejnej rundzie fani mają szansę zgarnąć bilety na mecz swojej ukochanej drużyny. Konkursy z nagrodami odbywają się w mediach społecznościowych i punktach stacjonarnych.
Przy okazji meczów pucharowych na stronie Totolotek.pl można znaleźć ciekawe oferty specjalne i zakłady dedykowane tym rozgrywkom.
Totolotek gra z Pucharem Polski
Totolotek S.A. jest oficjalnym partnerem Pucharu Polski od lipca 2017 roku. W lutym 2019 r. bukmacher został sponsorem tytularnym rozgrywek, które do końca sezonu 2020/21 będą odbywały się pod nazwą „Totolotek Puchar Polski”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."