"Tracimy kilkadziesiąt milionów rocznie"
Ostatnia aktualizacja: 15 lutego 2014
Jak pomóc polskim legalnym bukmacherom, którzy mają związane ręce w rywalizacji z konkurencją? Jak sprawić, by zagraniczne firmy bukmacherskie legalnie rejestrowały się w Polsce i płaciły tu podatki?
Na te i inne pytania próbowała odpowiedzieć firma Roland Berger w niedawnym raporcie na temat oceny rynku sponsoringu sportowego przed i po wprowadzeniu ustawy hazardowej.
Polski sport traci kilkadziesiąt milionów rocznie przez to, że firmy bukmacherskie nie mogą swobodnie reklamować się w naszym kraju – alarmuje raport Rolanda Bergera. W szczytowym okresie działań marketingowych zagranicznych operatorów w Polsce wartość umów sponsorskich wynosiła 40 mln zł.
Pieniądze z tego tytułu otrzymywała wówczas np. Pierwsza Liga Piłkarska, Lech Poznań czy Wisła Kraków. Bukmacherzy wspomagali też organizacje takich imprez jak Puchar Świata w skokach narciarskich w Zakopanem.
Czytaj całość na: sport.pl