Ostatnia aktualizacja: 3 stycznia 2023
Dostawca gier kasynowych Wazdan nawiązał współpracę ze społecznościową firmą kasynową Ruby Seven Studios w ramach umowy, w ramach której portfolio Wazdan zostało udostępnione na amerykańskiej platformie Ruby Seven.
Wazdan dostarczy tytuły, w tym Power of Gods: Hades, Reel Joke i Sizzling 777 Deluxe, aby rozszerzyć bibliotekę treści i ofertę produktów Ruby Seven.
Transakcja ma miejsce, gdy Wazdan chce zwiększyć swoją obecność na rynku amerykańskim, wcześniej zabezpieczając umowy z takimi firmami, jak Rush Street Interactive, Light and Wonder i Scientific Games.
Wazdan CCO Andrzej Hyla powiedział:
„Kasyno społecznościowe to ogromny obszar zainteresowania w Ameryce Północnej i cieszymy się, że możemy współpracować z Ruby Seven Studios. Cieszymy się, że nasze gry trafiają do zupełnie nowej kolekcji graczy z nowej grupy demograficznej, co daje nam ekscytującą możliwość zwiększenia naszej obecności w Stanach Zjednoczonych”.
Z oddziałem kasyna z siedzibą w Nevadzie, Ruby Seven dostarcza treści na rynek free-to-play. Firma zgodziła się na wcześniejsze umowy dotyczące treści z dostawcami, w tym Aristocrat, Konami i OddsWorks.
Diana Jacob, starsza menedżerka produktu Ruby Seven, powiedziała:
„Produkty Wazdan charakteryzują się wciągającą grafiką, intensywną rozgrywką i fantastyczną mechaniką. Z przyjemnością oferujemy to naszym odbiorcom. Jesteśmy głodni, aby zapewnić naszym graczom najlepsze możliwe gry i jest to dla nas kolejna silna integracja”.
Wazdan niedawno nawiązał współpracę z SoccerBet, aby zobaczyć swoje portfolio gier w Serbii za pośrednictwem platformy Blue Ocean Gaming Platform. Ponadto Wazdan zobowiązał się do wspierania procesu uruchomienia i zarządzania nowym serbskim turniejem obejmującym osiem gier z pulą nagród w wysokości 8000 EUR (8119 USD).
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."