Ostatnia aktualizacja: 21 lipca 2024
Technologiczny gigant Google będzie usuwać treści i usługi związane z hazardem z indeksu we włoskich wynikach wyszukiwarek.
Udział Google w egzekwowaniu nowego włoskiego zakazu reklamy gier hazardowych powoduje, że strony internetowe nielicencjonowanych operatorów międzynarodowych będą wyżej w wyszukiwarkach, kosztem operatorów, którzy są licencjonowani.
Nowe włoskie prawo zakazuje wszelkich form reklamy produktów i usług hazardowych w telewizji, radiu i Internecie, a także podczas imprez sportowych, kulturalnych i rozrywkowych. Rząd koalicyjny Włoch zdecydował się wdrożyć najostrzejszy i najsurowszy kodeks reklamy hazardowej w Europie, z grzywnami ustalonymi na 5% wartości reklamy / sponsoringu, przy minimalnym wymiarze kary w wysokości 50 000 € za każde naruszenie przepisów przez strony naruszające prawo.
Wymuszając ten zakaz, Google opublikowało w tym tygodniu zawiadomienie dla operatorów gier hazardowych online o swoich działaniach. Zainteresowane strony argumentowały, że początkowy wpływ zakazu Google pokazuje, jak krótkowzroczne jest nowe prawo.
„Powstrzymanie się od reklamy – wymuszone przez nowe prawo – oczyści sektor wszystkich legalnych operatorów, pozostawiając przestrzeń dla nielegalnych. Innymi słowy, gracz, który chce postawić zakład, zostanie skierowany przez Google do tych nielegalnych stron, skutecznie niwecząc wszystkie środki ochrony gracza” – stwierdził lokalny portal informacyjny Agimeg.it.
Przemawiając dziś w Rzymie, włoski wicepremier Luigi Di Maio nazwał zniesienie hazardu reklamą „pierwszego kroku” w szerszym ograniczeniu branży gier hazardowych.
„Rząd powinien raczej skupiać się na zachęcaniu do odpowiedzialnej reklamy gier hazardowych, która w wystarczającym stopniu kieruje konsumentów do regulowanych operatorów, a jednocześnie nie zachęca graczy uzależnionych i młodych ludzi do hazardu.”
– powiedział Maarten Haijer, Sekretarz Generalny Europejskiego Stowarzyszenia Gier i Zakładów (EGBA).
Google staje się pierwszą międzynarodową firmą, która stosuje się do nowego włoskiego prawa reklamy hazardu, jednak niektóre osoby z branży twierdzą, że wkrótce to samo zrobią kolejni giganci – Facebook i Twitter.
"Czyli co? 24 kule namagnesowane są dodatnio, a 25 kul namagnesowane są ujemnie? Ale pierdy. Musieli by każdą kulę osobno programować."
"bardzo dobry pomysł 3 dni pracy + 1 dzień hybryda z w domu , razem tj. 4 dni . Rozumiem , że wszystkie punkty TS również tak będą pracowały od pon. do czw. W zasadzie to nie muszą wcale pracować . Robotę zrobi AI"
"co to za symulatory?"
"Szóstka pada dopiero w momencie kiedy nie ma już możliwości wylosowania kombinacji, która nie została skreślona,. Nad wszystkim czuwa komputer, który dostaje wszystkie kombinacje zakodowaną radiolinią i spośród nich wybiera przed losowaniem taką, która została najmniej razy skreślona lub wcale. Wiadomości są przekazywane do bębna losującego, który dokonuje wylosowania zadanych przez komputer liczb. Ot cała tajemnica kumulacji. Chodzi oczywiście wyłącznie o zarobek. Gdyby chcieli to robić uczciwie i losować jak kiedyś, za pomocą dzieci, zapraszanych do programu, to by nie kupowali oprogramowania za kilkanaście milionów w USA. Od czasu wprowadzenia oprogramowania kontrolującego wyniki losowań, prawie w ogóle przestały padać wygrane 10 z 10, 9 z 9 i 8 z 8 w multi multi. Sprawdźcie losowania z lat 80-90. W każdym losowaniu była jedna l;ub więcej wygranych 9 z 9, 8 z 8 i rzadko nie padała główna 10 z 10. Teraz nie pada praktycznie nigdy. Co kilkadziesiąt losowań. Pełna kontrola. [pisownia oryginalna]"
"c.d. zabawy amatorów w firmę hazardową . Tak się wyprowadza kasę z monopolu państwa . Stanowiska , managerowie , kasa płynie , etc. Poprzednik również zatrudniał nominatów partyjnych . Dzisiaj również , tylko jednak tworzą niepotrzebne stanowiska . Salony i sloty masakra jakaś , kulki non stop na przerwie . Szkoda gadać ."