Ostatnia aktualizacja: 26 kwietnia 2024
Zespół hokejowej ligi NHL, Florida Panthers rozpoczął wieloletnie partnerstwo z firmą Hard Rock Digital w celu zaangażowania fanów na platformie zakładów sportowych Hard Rock Bet oraz osobiście w Amerant Bank Arena.
Dla Panther jest to pierwsze partnerstwo w tej kategorii.
Współpraca oficjalnie rozpoczęła się 9 kwietnia meczem przeciwko Ottawa Senators, obejmującym aktywacje na miejscu, ulepszone cyfrowo tablice rozdzielcze, oznakowanie namiotów i cyfrowe oznakowanie marki. Począwszy od sezonu 2024–25, zostaną zaprezentowane dodatkowe ulepszenia, które jeszcze bardziej przyciągną fanów na miejscu i w Internecie.
You know we couldn’t miss this chase for the Cup
Hard Rock Bet 🤝 @FlaPanthers #TimeToHunt pic.twitter.com/1HMoqVcmE3
— Hard Rock Bet (@HardRockBet) April 9, 2024
„Jesteśmy podekscytowani nawiązaniem nowego, ekscytującego partnerstwa z Hard Rock Bet. Dzięki temu partnerstwu zwiększymy zaangażowanie i emocje fanów wokół gry w hokeja na południu Florydy i poza nią, dodając do gry zupełnie nowy element”.- powiedział Shawn Thornton, dyrektor ds. przychodów drużyny Florida Panthers.
„Jesteśmy podekscytowani możliwością dołączenia do Panthers Territory i nawiązania współpracy z klubem, aby przybliżyć fanów hokeja do akcji. Dzięki tysiącom zakładów dostępnych na sporty z całego świata i conocnym transmisjom na żywo meczów NHL w aplikacji Hard Rock Bet, jesteśmy podekscytowani możliwością zapewnienia fanom hokeja rozrywki jak nikt inny”. – powiedział Nick Menas, dyrektor zarządzający ds. strategii korporacyjnej Hard Rock Digital.
Hard Rock Bet to jedyny legalny bukmacher na Florydzie, oferujący tysiące sposobów na zaangażowanie się w rozgrywki hokejowe – w tym zakłady przedmeczowe i na żywo, a także zakłady Same Game Parlay – i ponad 20 innych sportów z całego świata.
źródło/grafika: hardrockdigital.com
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."