Ostatnia aktualizacja: 17 marca 2017
Legalny polski bukmacher, firma ForBET od czasu rozpoczęcia działalności aktywnie włącza się we wspieranie polskiego sportu. Od marca oficjalnie nowym klubem w talii drużyn sponsorowanych jest Stomil Olsztyn.
To kolejny zespół piłkarski po Motorze Lublin i ŁKS Łódź, który jest wspierany przez markę ForBET.
Umowa została podpisana na okres 16 miesięcy – od marca 2017r. do czerwca 2018 r. Obie strony nie ujawniają jej wysokości ponieważ składać się ona będzie z dwóch stawek. ForBET przekazywać będzie klubowi stałą kwotą pieniężną, a także kwotę, która zależna będzie od ilości kibiców Stomilu Olsztyn, którzy zostaną klientami firmy oraz od zakładów, jakie będą oni zawierać. Już wkrótce na stronie internetowej klubu pojawi się link, przez który fani Stomilu mogli będą rejestrować się na stronie Sponsora.
– Naszą misją jest wspieranie polskiego sportu i klubów, które tak jak Stomil Olsztyn krok po kroku wchodzą na wyższe poziomy. Dostrzegamy duży potencjał w I lidze, która jest przecież zapleczem Ekstraklasy i skupia fantastyczne drużyny – powiedział Robert Grzeszczyk, Prezes Casino Games, właściciela marki ForBET – Umowa ze Stomilem Olsztyn to właściwie dwie umowy ponieważ jedna zawiera wpisaną stałą kwotę, natomiast w drugiej kwota będzie zmienna, zależna od tego, jak wielu fanów Stomilu zostanie naszymi klientami i jak im będzie szło. Mam nadzieję, że dzięki naszemu wsparciu będziemy mogli razem z kibicami, zawodnikami i władzami klubu świętować wielkie, pozytywne wydarzenia – dodaje prezes Grzeszczyk
– Cieszymy się, że dziś, po długich rozmowach z przedstawicielami ForBET możemy wspólnie ogłosić naszą współprace – powiedział Prezes Zarządu Stomil Olsztyn S.A. Mariusz Borkowski – Jest to ogromny sukces klubu, ale również kibiców i z tego sukcesu, że zakłady bukmacherskie ForBET zostały sponsorem naszego klubu, należy czerpać korzyści. Wypracowany model współpracy to kolejny, jak nie jeden z najważniejszych instrumentów dla klubu, zapewniający źródło finansowania. Pod oczywistym warunkiem dużej aktywności wszystkich naszych kibiców. Nowoczesny biznes polega na tym, że obie strony czerpią korzyść z wypracowanej współpracy. I właśnie w taką strukturę partnerstwa z ForBET wchodzimy – zakończył Prezes Mariusz Borkowski
W ramach podpisanej umowy emblematy zakładów bukmacherskich ForBET znajdą się na koszulkach meczowych zawodników oraz pojawią się na stadionowych banerach, balonach i spotach.
– Wspierani lokalnego sportu jest dla nas, jako polskiej firmy bardzo ważne. Chcemy zaczynać współpracę z zespołami grającymi w niższych klasach rozgrywkowych i razem z nimi świętować wspólne awanse – powiedział Piotr Sienkiewicz, Dyrektor ds. Marketingu ForBET – Strategia wspierania lokalnych klubów jest widoczna na przykładzie naszego zaangażowania w Motorze Lublin i ŁKS’i. Budowanie sukcesu zaczyna się od samego dołu, może w ciągu kilku sezonów zobaczymy w Ekstraklasie parę zespołów z logotypem ForBET – dodaje Piotr Sienkiewicz
Stomil Olsztyn po 21. kolejkach I ligi plasuje się na 12 miejscu. Do lidera, Chojniczanki Chojnice traci obecnie 14 punktów.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."