Ostatnia aktualizacja: 26 kwietnia 2024
Clarion Gaming, organizator wielu wiodących wydarzeń branży B2B, w tym ICE London – największej na świecie wystawie gier, London Affiliate Conference, ICE Africa, iGB Live! oraz Juegos Miami, oficjalnie wspiera Tydzień Odpowiedzialnego Hazardu (Responsible Gambling Week), organizowany przez Grupę Przemysłu Odpowiedzialnego Hazardu, który odbędzie się w Wielkiej Brytanii i Irlandii w dniach 1-7 listopada.
Clarion finansuje kampanię ukierunkowaną na odbiorcę na Instagramie, przed i w trakcie tego tygodnia, dołączając do długiej listy wiodących komercyjnych i niekomercyjnych organizacji wspierających te wydarzenie. Drugi z kolei Tydzień Odpowiedzialnej Gry, w którym wykorzystano ponad 127 000 pracowników pracujących w ponad 11 000 miejsc hazardowych i witryn internetowych w Wielkiej Brytanii i Irlandii, zwiększy świadomość klientów i ich społeczności na temat odpowiedzialnego uprawiania hazardu.
Kate Chambers, dyrektor zarządzający Clarion Gaming, oświadczyła:
„Gdziekolwiek działamy na świecie, odpowiedzialność społeczna jest jednym z kluczowych tematów i dotyczy to zarówno wschodzących, jak i dojrzałych rynków, takich jak Wielka Brytania i Irlandia. Chociaż nie jesteśmy częścią społeczności operacyjnej, uważam, że mamy obowiązek pomagać w zachęcaniu do dyskusji na temat kluczowych tematów, takich jak odpowiedzialny hazard. W 2018 roku uruchomiliśmy pierwszą strefę ochrony konsumentów w ICE London, organizujemy doroczny Światowy Informator Regulacyjny na temat Odpowiedzialnej Hazardowej Innowacji, a należący do Clarion Totally Gaming Academy prowadzi szkolenia szkoleniowe z zakresu odpowiedzialności społecznej. Cieszę się, że mogę współpracować z Industry Group w zakresie odpowiedzialnego hazardu z tak wieloma naszymi klientami i kolegami, aby sprawić, by Tydzień Odpowiedzialnego Hazardu odniósł sukces. ”
O ICE Londyn 2018
ICE London 2018 przyciągnął rekordową liczbę 33.536 unikalnych gości, co stanowi wzrost o 11 procent w porównaniu z 2017 r. oraz punkt orientacyjny, który był siódmym rokiem z rzędu. Pomimo zajęcia dodatkowej hali w ExCeL London, gęstość wzrosła z roku na rok, przy średniej liczbie odwiedzających-stoisko o 17 procent, a liczba odwiedzających na metr kwadratowy wzrosła o 12 procent. Przyciągając odwiedzających ze 153 krajów, najważniejszymi regionami wzrostu odwiedzających w ICE London były Ameryka Północna (+33 procent frekwencji), Afryka (+23 procent) i Azja Południowo-Wschodnia (+18 procent).
Aby uzyskać więcej informacji i zarejestrować się w ICE London 2019 (5-7 lutego, ExCeL London, UK), odwiedź: icelondon.uk.com.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."