Ostatnia aktualizacja: 14 listopada 2019
Mediacle, globalny specjalista ds. Mediów cyfrowych i rozwiązań IT dla branży iGaming, podpisał umowę z ComeOn na oferowanie usług lokalizacyjnych i doradczych. ComeOn jest częścią Cherry AB, jednej z najstarszych i najbardziej zaufanych szwedzkich firm gier od 1963 roku.
Dzięki blisko czterdziestu latom połączonego doświadczenia w sektorze iGaming, Mediacle może pochwalić się zespołem ekspertów, którzy oferują wysokiej jakości usługi dostosowywania i lokalizacji wśród innych rozwiązań marketingowych i oprogramowania dla branży iGaming.
Santosh Jain, CEO Mediacle, powiedział:
„Niezmiernie cieszymy się, że udało nam się podpisać kolejną umowę z wiodącą marką gier hazardowych, taką jaką jest ComeOn, która należy do renomowanej grupy Cherry. To jest rzeczywiste świadectwo naszego wzrostu; nasza firma postanawia skutecznie spełniać wszystkie wymagania naszych klientów. Mediacle zdecydowanie udowodnił swoje kompetencje i potencjał, oferując wysokiej jakości i opłacalne rozwiązania dla najlepszych marek B2C w branży gier online. Nasze partnerstwo z ComeOn z pewnością pomoże nam poszerzyć naszą obecność biznesową w społeczności iGaming na wolności.”
Odwiedź stronę www.mediacle.com, aby dowiedzieć się więcej o Mediacle i oferowanych przez nią usługach.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."