Ostatnia aktualizacja: 28 kwietnia 2024
Playtech, wiodąca na świecie firma zajmująca się technologiami hazardowymi, wprowadziła na rynek nowy automat oparty na jednej z najbardziej kultowych gier logicznych na świecie, Rubik’s® Cube w limitowanej ekskluzywnej wersji Buzz Bingo.
Wprowadzając nowy zwrot do ulubionego w stylu retro, Rubik’s® Cube oferuje niesamowitą grafikę 3D i fascynującą mechanikę Sticky Wilds – a także wbudowany modyfikator, który odblokowuje sześć różnych trybów darmowych gier, w tym możliwość wyboru zmienności .
Opierając się na temacie puzzli gry, Buzz Bingo wspiera okres wyłączności dzięki specjalnie zaprojektowanej minigrze, przywołującej styl retro marki Rubik’s® i ożywiającej ją dla nowego pokolenia graczy.
James Frendo, dyrektor kasyna w Playtech, komentuje:
„Niektóre marki i motywy są naprawdę ponadczasowe, a niewiele bardziej niż kultowa kostka Rubik’s®. Ta legendarna łamigłówka fascynuje graczy na całym świecie od ponad 40 lat, więc przenoszenie ducha kostki do zupełnie nowej gry wrzutowej jest bardzo ekscytujące. Dzięki naszej technologii modyfikatorów gier operatorzy mogą odblokować sześć różnych darmowych trybów gry, co czyni to prawdziwie innowacyjną odmianą klasyki ”.
David Evans, dyrektor ds. Operacji cyfrowych w Buzz Bingo, dodaje:
„Miliony ludzi na całym świecie dorastały dzięki Rubik’s® Cube, więc w związku z naszą ekskluzywną premierą nowego automatu naprawdę chcieliśmy uchwycić ducha tego, co musi być najbardziej znaną układanką planeta. Nasza specjalnie zaprojektowana minigra daje posmak zarówno klasycznej marki, jak i nowego automatu. Jesteśmy przekonani, że gracze pokochają oba sposoby gry ”.
Christoph Bettin, dyrektor generalny Rubik’s®, dodaje:
„Bardzo blisko współpracowaliśmy z Playtech, aby ożywić legendarną kostkę Rubik’s® w tej nowej grze na automacie i jesteśmy zachwyceni wynikami. Innowacja jest tym, co przyciąga fanów puzzli do naszej marki od ponad 40 lat, więc fantastycznie jest widzieć, jak ten duch przenika przez slot Rubik’s® Cube ”.
Gra slotowa Rubik’s® Cube jest już dostępna w całej sieci.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."