Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2024
„Betbooster” to kolejna duża innowacja wprowadzona przez STS, lidera polskiego rynku bukmacherskiego. Widżet ułatwia i uprzyjemnia klientom obstawianie, a także dostarcza im unikalnej wiedzy dotyczącej poszczególnych wydarzeń sportowych.
STS ma wyłączność na ten produkt w Polsce. Jest też jedną z trzech pierwszych firm na świecie, która wprowadza takie rozwiązanie do swojej oferty. Jak działa nowość bukmachera?
Działanie najnowszego widżetu STS-u oparte jest na sztucznej inteligencji, a zwłaszcza machine learning – obszaru poświęconego algorytmom, które poprawiają się automatycznie poprzez zdobywane przez nie doświadczenie. W zamyśle twórców, ma przede wszystkim ułatwiać i uprzyjemniać obstawiającym typowanie rezultatów rozgrywek sportowych.
Przykładowo: gracz chce obstawić końcowy rezultat meczu drużyny X z drużyną Y. Wchodzi w zakład. W tym momencie do gry wkracza „Betbooster”, który pokaże obstawiającemu kilka najciekawszych statystyk dotyczących spotkań X z Y oraz wskaże zakłady, których obstawienie nawiązuje do wspomnianej statystyki. Jeśli np. X z Y strzelał więcej niż dwa gole w każdym z ostatnich czterech meczów, to właśnie podpowiedź takiego zakładu zobaczy klient. I to mimo iż np. bukmacherzy za najbardziej prawdopodobny rezultat przyjmują zdobycie przez drużynę X mniejszej liczby goli w typowanym spotkaniu.
– STS kolejny raz umacnia swoją pozycję nie tylko jako wyraźny lider branży pod względem udziałów rynkowych (46,6% po trzech kwartałach 2020 r. wg Stowarzyszenia Graj Legalnie), ale także jako najbardziej zaawansowany technologicznie i innowacyjnie bukmacher w kraju. To również kolejny krok, na drodze do dalszego konsekwentnego i skutecznego budowania naszych przewag konkurencyjnych w Polsce i na rynkach zagranicznych – mówi Mateusz Juroszek, prezes i właściciel STS.
Podkreśla, że jego firma jako jedyna w Polsce oferuje takie rozwiązanie – ma bowiem wyłączność na ten produkt na terenie Polski. Obecnie działa on w ramach strony www bukmachera, a w najbliższych tygodniach obejmie również jej wersję mobilną i aplikację.
Wprowadzenie „Betboostera” do aplikacji (iOS oraz Android), a także na strony internetowe STS w Polsce i zagranicą, to kolejny mocny krok w rozwoju technologicznym firmy. Rozwoju, na którym – w tym przypadku – bardzo skorzystają klienci bukmachera. Jak widżet działa w praktyce?
W pierwszej fazie wdrożenia, Betbooster będzie dostępny dla całej oferty meczów piłkarskich STS (live oraz pre match) oraz – już niebawem także dla zakładów dotyczących tenisa. W ciągu kolejnych miesięcy, widżet będzie podpowiadał obstawiającym aż w kilkunastu dyscyplinach sportowych. Funkcjonalność dotyczy zarówno aplikacji, jak i stron www – w Polsce i zagranicą.
Dostawcą usługi jest izraelska firma LVision, która jako pierwsza na świecie zajęła się stosowaniem algorytmów i sztucznej inteligencji w połączeniu z danymi dotyczącymi wydarzeń sportowych.
***
Grupa STS jest największą firmą bukmacherską w Polsce, która działa również na skalę międzynarodową. Spółka prowadzi działalność na kilkunastu rynkach europejskich, usługi są dostępne m.in. w Wielkiej Brytanii gdzie firma ma swoją licencję. Za sprawą dynamicznego rozwoju w ciągu ostatnich lat STS zdominował sektor legalnych firm bukmacherskich w Polsce – znacznie zwiększając udziały rynkowe, które wynoszą ok. 50%.
Firma nieprzerwanie inwestuje w rozwój nowoczesnych i innowacyjnych technologii, dzięki którym zdystansowała krajowych konkurentów. STS udostępnia usługi online nie tylko za pośrednictwem strony internetowej, ale również jej mobilnej wersji, jak i aplikacjom dedykowanym systemom Android i iOS. Firma cały czas rozwija ofertę, udostępniając m.in. kolejne zakłady na żywo oraz umacniając wiodącą pozycję w dziedzinie esportu. Bukmacher stworzył też własny system wypłat – STSpay – pozwalający na szybkie przelewy przez 7 dni w tygodniu w godzinach 10:00 – 24:00. STS, za sprawą inwestycji kapitałowej w czeską spółkę Greep, stał się współwłaścicielem systemu bukmacherskiego BetSys, z którego korzysta.
Za sprawą efektywnego i całodobowego systemu Customer Service, STS jest w stanie doskonale odpowiadać na rosnące zapotrzebowania klientów. Firma oferuje ponadto możliwość oglądania transmisji wydarzeń sportowych na żywo w internecie, za pośrednictwem STS TV. Usługa jest dostępna także użytkownikom urządzeń mobilnych. Każdego miesiąca firma udostępnia transmisje nawet 5000 wydarzeń sportowych, w tym m.in. piłki nożnej, tenisa, siatkówki, koszykówki oraz innych sportów.
Bukmacher aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Firma jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, sponsorem strategicznym Lecha Poznań, sponsorem głównym Jagiellonii Białystok a także oficjalnym bukmacherem Cracovii, Pogoni Szczecin, Górnika Zabrze, Zagłębia Lubin, Polskiej Ligi Siatkówki, Anwilu Włocławek, Futsal Ekstraklasa czy innych klubów i związków sportowych. STS angażuje się także we wspieranie esportu.
Firma powstała w 1997 roku. Spółka posiada nowoczesne punkty przyjmowania zakładów, które znajdują się w każdym większym mieście w Polsce – łącznie na terenie kraju jest ich ponad 440. STS zatrudnia przeszło 1500 osób.
"jest jeden sprawdzony i pewny system który stosuję już od 10lat, granie singli z kursem max 2.0 płaską stawką, z czystej matematyki i na logikę najbardziej zyskowny i najbezpieczniejszy sposób grania, takich graczy bukmacherzy nienawidzą dlatego dają bonusy i namawiają początkujących graczy do grania akumulatorów które kompletnie się nie opłacają."
"bardzo prawidlowy artykul sam gram na 1-2% zysku dziennego od kapitalu po 11 miesiacach takiej gry zrobilem 36-1 oby tak dalej i zycze kazdemu powodzenia i wytrwalosci po gra to maraton"
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"