Ostatnia aktualizacja: 29 grudnia 2022
Po trudnym sezonie kibice Wisły Kraków dostali bardzo dobrą wiadomość. Ich ukochany klub pozyskał nowego sponsora strategicznego.
Jak informuje portal Wirtualna Polska, na koszulkach Wiślaków pojawi się logo Orlen Oil. Sezon 20/21 nie był łatwy dla krakowskiego klubu. Brak przychodu z dnia meczowego, różne trudności ze sztabem szkoleniowym, konflikty wewnątrz zespołu czy słabe mecze to jedne z wielu problemów jakie miała Biała Gwiazda.
O konieczności szukania dużego sponsora by ratować budżet mówiło się już od dawna. Teraz wszystko wskazuje na to, że udało się go znaleźć. Wisła Kraków – Stal Mielec (Sadlok) Orlen Oil jest firmą powstałą w 1998 i wchodzącą w skład Grupy Kapitałowej PKN Orlen. Zajmuje się produkcją, sprzedażą i udoskonalaniem środków smarnych, zarówno w Polsce jak i za granicą. Do krajów w których spółka prowadzi swoją działalność, zaliczają się m.in. Niemcy, Holandia, Chorwacja czy Ukraina.
Nie jest znana dokładna kwota, jaka zasili konto Wisły Kraków. Mówi się jednak o paru milionach złotych. Pierwsza umowa podpisana jest na rok, z możliwością przedłużenia.
LV Bet, bukmacher będący widoczny na koszulkach Białej Gwiazdy w poprzednim sezonie, nie kończy współpracy z klubem. Ich logo ma znaleźć się na spodenkach Wisły Kraków.
Źródło: sportsexspression.pl
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."