Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2024
Super League Gaming, światowy lider w łączeniu marek konsumenckich z graczami wideo w każdym wieku w trybie in-stream, w grze i treści za pośrednictwem społeczności twórców, własnych platform i usług e-sportowych, ogłosiła dziś przejęcie Bloxbiz, dynamicznej reklamy platforma zaprojektowana specjalnie dla środowisk Metaverse.
Rozpoczęte w 2020 roku, początkowe wdrożenie Bloxbiz umożliwia markom reklamowanie się w popularnych grach Roblox i pomaga twórcom Roblox w zarabianiu i analizie gier
Potężna platforma reklamowa Bloxbiz dociera do ponad 25 milionów aktywnych użytkowników Roblox miesięcznie w kolekcji ponad 75 wyselekcjonowanych, bezpiecznych dla marki gier. Reklamy w grach przybierają formę kreatywnych billboardów, które uzupełniają wrażenia z gry, umożliwiając naturalne odkrywanie bez przerywania rozgrywki. Reklamy są mierzone za pomocą zaawansowanej technologii Bloxbiz, która weryfikuje widoczność w przestrzeni 3D i dostarcza zagregowane dane geograficzne, językowe i urządzenia odbiorców.
Super League i założyciele Bloxbiz, Sam Drozdov i Ben Khakshoor, nawiązali współpracę roboczą na początku tego roku, z Super League prowadzącą wiele kampanii Roblox z najwyższej klasy markami rozrywkowymi i streamingowymi, które szukają nowych sposobów na dotarcie do młodych odbiorców. Widząc sukces i szeroką atrakcyjność programów dla reklamodawców, firmy zdecydowały, że ujednolicona oferta na rynku przyspieszy ich wspólne cele rozwoju.
„Wierzymy, że przejęcie Bloxbiz zmieni zasady gry w Super League”, mówi Ann Hand, prezes i dyrektor generalny Super League. „Ta transakcja pozwala nam realizować nasze plany odważnego rozszerzenia naszego zasięgu w metawersie, co mamy nadzieję spodoba się naszym inwestorom i szerszemu rynkowi. Cieszymy się, że mamy na pokładzie lidera reklamy w grze, aby dotrzeć do ogromnej publiczności, która istnieje w Robloxie”.
„Istnieją dokładnie trzy niezawodne sposoby, dzięki którym marki mogą nawiązać autentyczne relacje z graczami w dzisiejszym świecie mediów – w grze, w strumieniu i w treści” – mówi Matt Edelman, dyrektor ds. handlowych Super League Gaming. „Nasze przejęcie Bloxbiz stawia Super League w godnej pozazdroszczenia pozycji w ekosystemie reklamowym w grze. Możemy umieścić marketerów przed odwiecznie nieuchwytną publicznością demograficzną na dużą skalę, jednocześnie generując godne przychody dla przedsiębiorczych twórców gier, którzy ciężko pracują, aby przekształcić swoją pasję w źródło utrzymania”.
To strategiczne przejęcie Bloxbiz zwiększa już istniejącą i szybko rozwijającą się obecność Super League w metawszechświecie, w szczególności odbiorców Minecraft poprzez trzy posiadane i obsługiwane nieruchomości:
Minehut, największy serwer społecznościowy Minecraft Java Edition w Ameryce Północnej, z ponad 4 milionami zarejestrowanych użytkowników. Mineville i Pixel Paradise, dwa z siedmiu oficjalnych serwerów Minecraft dostępnych za pośrednictwem Minecraft Bedrock Edition na Xbox, Playstation, iOS i Android, które docierają do ponad 4,5 miliona graczy miesięcznie i zapewniają rozrywkę ponad 22 milionom graczy w 2020 roku.
„Im więcej czasu spędziliśmy z zespołem Super League, tym bardziej zdaliśmy sobie sprawę, że bycie częścią tego, co budują, jest najbardziej energetyzującym sposobem na rozwinięcie naszej wizji Bloxbiz” – powiedział Sam Drozdov, współzałożyciel i obecnie dyrektor Bloxbiz w Superliga.
„Platformy Metaverse dają projektantom i deweloperom gier coraz większą rolę w gospodarce twórców. Bloxbiz został założony, aby pomóc im generować przychody z partnerstwa marek w oparciu o odbiorców, którymi kierują”.
„Roblox to tylko pierwszy przystanek w naszej misji wspierania twórców w środowiskach metaverse” – dodał Ben Khakshoor, współzałożyciel Bloxbiz, a obecnie dyrektor techniczny Bloxbiz w Super League. „Super League ma rozmach i zaufanie jako firma, która rozumie tę przestrzeń, co sprawia, że łączenie sił jest tak ekscytujące”.
Na podstawie europeangaming.eu
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."