Ostatnia aktualizacja: 3 stycznia 2023
Oddział NOVOMATIC Interactive, Greentube ogłosił w czwartek rozszerzenie swojej obecności na rynku niemieckim po udostępnieniu swoich treści na żywo z lokalnym operatorem NOVOLINE, marką internetową LÖWEN ENTERTAINMENT, która jest częścią Grupy NOVOMATIC.
Jest to pierwszy niemiecki partner B2B firmy Greentube, który przeniósł tytuły blue chipów NOVOMATIC na żywo w tym kraju, z portfolio obejmującym ponad 165 gier.
Dzięki tej nowej umowie klienci NOVOLINE mają teraz dostęp do tytułów takich jak „Book of Ra Deluxe”, „Lucky Lady’s Charm Deluxe” i „Sizzling Hot Deluxe”, a także nowszych treści związanych z grami, takich jak „Diamond Link” i „ Cash Connection”.
Ten sojusz jest ostatnim z szeregu strategicznych umów, które pomogły Greentube wprowadzić swoje treści do licencjonowanych operatorów w Niemczech, odkąd 1 lipca weszły w życie nowe przepisy zezwalające na gry online w całym kraju. Greentube zadebiutował w kraju z OnlineCasino Deutschland.
W oficjalnym komunikacie prasowym Michael Bauer, CFO / CGO w Greentube, mówił o tej ekspansji:
„Niemcy są dla nas kluczowym rynkiem w przyszłości, a ponieważ nasze treści są już popularne wśród lokalnych graczy, jesteśmy podekscytowani rozszerzeniem nasza obecność w Internecie dzięki umowie z NOVOLINE.Jako pierwszy partner Greentube, który oferuje tytuły blue-chip NOVOMATIC w Niemczech, oprócz naszej własnej marki StarGames, ta współpraca jest dla nas ważnym krokiem, ponieważ zdobywamy przyczółek w tym nowo uregulowanym i ekscytujący rynek.”
Oliver Bagus, dyrektor LÖWEN ENTERTAINMENT, dodał:
„W 2006 roku zrewolucjonizowaliśmy rynek automatów do gier dzięki nowym multi-graczom i zawartości gier NOVOMATIC. Teraz chcemy powtórzyć tę technologiczną rewolucję online. Cieszymy się, że jesteśmy jednym z pierwszych operatorów, którzy oferuje graczom klasyczne tytuły, takie jak Book of Ra i Sizzling Hot, a także największy wybór gier Greentube na rynku z ponad 165 tytułami.”
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."