Ostatnia aktualizacja: 28 grudnia 2022
Betcris kontynuuje, zgodnie ze swoją strategią, umacnianie się w roli lidera operatora zakładów sportowych i konsekwentnie realizuje cel nawiązywania partnerskich współprac z wiodącymi światowymi organizacjami. Firma aktualnie jest zaangażowana w sponsoring kilku drużyn sportowych, a także może pochwalić się tytułem oficjalnego sponsora NFL i MLB na rynku Ameryki Łacińskiej.
Oczywiście aspiracje Betcris sięgają jeszcze dalej. Wraz z początkiem nowego, 2022 roku została zaprezentowana kolejna kluczowa współpraca w ramach rozrastającego się portfolio. Betcris i Pachuca Football Club podpisały umowę, na bazie której firma została oficjalnym partnerem bukmacherskim meksykańskiego klubu.
Ten sojusz to potwierdzenie zaangażowania Betcris w rynek meksykański, gdzie firma od pewnego czasu jest obecna jako sponsor Club Atlante i meksykańskiej reprezentacji w piłce nożnej.Pachuca dołącza do rodziny Betcris z naprawdę godnym pozazdroszczenia CV, zawierającym sześć mistrzowskich tytułów kraju oraz pięć triumfów w Lidze Mistrzów CONCACAF. Ponadto, Pachuca jako pierwszy klub z Meksyku aż czterokrotnie uczestniczyła w Klubowym Pucharze Świata organizowanym przez FIFA, w 2017 roku zajmując trzecie miejsce.
José Edwin Villarreal, globalny dyrektor marketingu Betcris zasugerował, że:
„to prawdziwa przyjemność móc rozpocząć współpracę i stać się częścią rodziny Pachuca Tuzos. Jesteśmy podekscytowani tym faktem i jako Betcris liczymy na długotrwałe partnerstwo. Zdajemy sobie sprawę, że tego typu współpraca przyciąga uwagę na szeroką skalę. Dlatego wkraczamy w ten projekt pełni entuzjazmu, optymizmu i z perspektywą dokonania wszelkich starań, by było to wieloletnie zaangażowanie.”
Z kolei Armando Martínez Patiño, prezes Club Pachuca skomentował, że:
„bardzo ważną kwestią dla klubu jest dobór sponsorów na podstawie kluczowych wspólnych cech, a w przypadku Betcris dostrzegam ich wiele – po pierwsze wartości, po drugie duma z powodu bycia firmą wywodzącą się z obszaru Ameryki Łacińskiej. Identyfikujemy się z Betcris, ponieważ rywalizuje z największymi operatorami zakładów wzajemnych na świecie i odgrywa kluczową rolę w branży. Jesteśmy zaszczyceni, że pozyskaliśmy współpracę z jednym z największych bukmacherów, który jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Meksyku, a także regionalnym sponsorem NFL i MLB, co oczywiście dodaje prestiżu.”
Strategiczna współpraca z Pachuca Club to nie koniec sponsoringowej ekspansji Betcris na początku 2022 roku. Równocześnie firma podpisała na peruwiańskim rynku partnerską umowę z FBC Melgar, jednym z klubów o najdłuższej piłkarskiej tradycji w tym kraju. W ramach dwuletniej współpracy logo Betcris jako sponsora głównego klubu będzie widniało na froncie czerwono-czarnych koszulek Melgar.
Warto dodać, że Betcris planuje w 2022 roku kluczowe działania marketingowe nie tylko na rodzimym rynku Ameryki Środkowej i Południowej. W najbliższym czasie firma zapowiada zaangażowanie się w znaczące projekty sponsoringowe na rynku polskim.
"bardzo prawidlowy artykul sam gram na 1-2% zysku dziennego od kapitalu po 11 miesiacach takiej gry zrobilem 36-1 oby tak dalej i zycze kazdemu powodzenia i wytrwalosci po gra to maraton"
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"