Ostatnia aktualizacja: 27 kwietnia 2024
Wielokrotnie nagradzana platforma zarządzania graczami firmy Playtech, Information Management Solution (IMS), umożliwia operatorom pełną widoczność i kontrolę całego cyklu życia gracza z jednego scentralizowanego punktu dla wszystkich potrzeb operacyjnych.
Przegląd pojedynczego konta daje operatorom możliwości i elastyczność w dostosowywaniu komunikacji opartej na danych do segmentów graczy, a nawet poszczególnych graczy, zwiększając znaczenie działań marketingowych w celu optymalizacji kosztów i zasobów. IMS zapewnia ulepszone wrażenia z gry dzięki unikalnym funkcjom wielokanałowym, umożliwiając graczom płynne przechodzenie między grami i platformami za pomocą jednego konta i portfela
Zestaw narzędzi do zarządzania zaangażowaniem graczy i CRM obejmuje kanwę podróży gracza w czasie rzeczywistym. Planer kampanii do zaplanowanego marketingu i komunikacji oraz silnik klastrowania w czasie rzeczywistym, umożliwia tworzenie klastrów graczy opartych na danych z dynamicznym automatycznym wyborem.
IMS współpracuje z Playtech Protect, który łączy technologię, narzędzia i usługi w zakresie bezpieczniejszego i odpowiedzialnego hazardu oraz zgodności z przepisami, pozwalając operatorom połączyć moc wyrafinowanych analiz opartych na uczeniu maszynowym BetBuddy ze spersonalizowanymi możliwościami komunikacji IMS.
Narzędzia, takie jak wiadomości w grze i na miejscu, proaktywny czat, wiadomości push oraz bezpośrednia komunikacja e-mail i SMS oferują istotny sposób na proaktywne radzenie sobie z ryzykiem graczy, pomagając w tworzeniu bezpieczniejszego środowiska dla wszystkich. Dostęp do usług TruNarrative, preferowanego partnera w zakresie wdrażania graczy, usług zgodności i zarządzania ryzykiem, jest możliwy za pośrednictwem IMS za pośrednictwem programu SAAS.
IMS pozwala również operatorom dostosować wygląd swoich produktów, dowolnie konfigurować i wybierać kanały komunikacji oraz definiować strategię ryzyka zgodnie z własną polityką. Inną kluczową korzyścią IMS jest elastyczność integracji, którą oferuje on dla elementów stron trzecich, takich jak dostawcy treści, podmioty naziemne i inne portfele online.
IMS może być dostosowany do indywidualnych wymagań klientów, a jego unikalna modułowa struktura sprawia, że system jest skalowalny i przystosowany do potrzeb różnych jurysdykcji regulacyjnych. IMS jest również nastawiony na prostą integrację dodatkowych rozwiązań, co pozwala nam na ciągłe rozwijanie i zwiększanie jego możliwości. Technologia Predictive Alerts Monitoring może identyfikować i rozwiązywać problemy systemowe, zanim jeszcze się pojawią, zapobiegając kosztownym przestojom lub eskalacji błędów.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."