Ostatnia aktualizacja: 20 kwietnia 2024
Marketing w czasie rzeczywistym to strategia reklamowa, która wykorzystuje indywidualne podejście do klienta minuta po minucie zgodnie z jego potrzebami i zachowaniem w określonym czasie i miejscu. Główną ideą jest znalezienie najkorzystniejszej oferty dla każdego konkretnego użytkownika w danym momencie i uczynienie gry w kasynie czymś naprawdę ekscytującym. Marketing w czasie rzeczywistym często opiera się na trendach i opiniach użytkowników oraz jest szybkim i dynamicznym sposobem wspierania marki i platformy gier.
Gry kasyno i metody marketingowe
Marketing w czasie rzeczywistym może przybierać różne formy w zależności od modelu biznesowego. Niektóre marki kontaktują się z klientami w mediach społecznościowych i uczestniczą w trendach viralowych. Sprzedawcy internetowi powiadamiają swoich klientów, że ich zamówienie zostało wysłane i pozwalają im śledzić status zamówienia, a następnie skontaktować się z nimi później, aby upewnić się, że klient jest zadowolony. Pomimo ich bezpośredniości i trafności, strategii RTM (marketing w czasie rzeczywistym) nie trzeba wymyślać w locie. Znacznie efektywniej jest opracować kampanie marketingowe z wyprzedzeniem i uruchomić je we właściwym czasie.
Z każdym postępem technologicznym marketing w czasie rzeczywistym staje się coraz bardziej skuteczny. Wraz z pojawieniem się sieci społecznościowych informacje o docelowych odbiorcach i ich preferencjach stały się łatwo dostępne. Oznacza to, że marketerzy mogą teraz wykorzystywać te dane do tworzenia dostosowanych strategii reklamowych dla produktów, które mogą się spodobać potencjalnym klientom.
W jaki sposób kasyna online wykorzystują marketing w czasie rzeczywistym?
W świecie iGaming marketing w czasie rzeczywistym wiąże się głównie z momentem, w którym użytkownik zaczyna wchodzić w interakcję z marką w serwisie. Dane zbierane w celu przestrzegania środków KYC można wykorzystać do personalizacji, co sprawi, że będzie to przyjemniejsze dla gracza. Wysokiej jakości oprogramowanie platformy pozwoli operatorom na segmentację użytkowników, aby zapewnić spersonalizowane wrażenia na podstawie ich historii gier.
Nowoczesne platformy kasyn online często mają elastyczny interfejs. Oznacza to, że operatorzy mogą zmieniać jego wygląd zgodnie z upodobaniami użytkowników po zarejestrowaniu się i uruchomieniu gry. Na przykład, jeśli użytkownik spędza czas głównie w slotach, to po wejściu na stronę zobaczy listę automatów bezpośrednio na stronie głównej.
Przekształcanie nowych użytkowników w regularnych graczy
Marketing w czasie rzeczywistym pomaga zachęcać nowych odwiedzających do dokonywania wpłat. Nowym odwiedzającym można oferować bonusy powitalne i darmowe spiny, aby mogli wypróbować gry kasynowe lub zakłady sportowe przy minimalnym ryzyku osobistym. Oferty nie muszą przechodzić przez platformę: użytkownicy, którzy się zarejestrowali, ale nie dokonali wpłaty, mogą wysłać wiadomość e-mail lub SMS.
Spersonalizowane oferty
Indywidualne podejście daje każdemu graczowi możliwość zasmakowania życia VIP-a. Otrzymywanie spersonalizowanych ofert to dowód dla graczy, że kasyno ich docenia i mają po co tam wracać. Na tym polega marketing w czasie rzeczywistym: tworzenie ofert, których chcą gracze, zamiast próbować sprzedawać im coś, czym mogą nie być zainteresowani.
Historia gracza może wskazać, jaką automatyczną ofertę powinien otrzymać. Gracz na automatach, który od jakiegoś czasu nie wygrywał, może otrzymać bonus “za pecha”, a gracz typujący piłkę nożna – specjalną ofertę poświęconą Mistrzostwom Świata. Możesz także skorzystać z historii graczy wchodzących w interakcję z witryną, aby zrozumieć, co ich interesuje.
Oprócz skupienia się na zwiększeniu zaangażowania, marketing oparty na wydarzeniach może również pomóc w obsłudze klienta. Zamiast zostawiać graczy samych z własnymi urządzeniami, gdy coś pójdzie nie tak, wyślij im wiadomość o nieudanej wpłacie lub zaoferuj pomoc techniczną.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."