Ostatnia aktualizacja: 28 kwietnia 2024
Pragmatic Play, wiodący dostawca wielu produktów dla branży iGaming, rozszerzył swoją dotychczasową współpracę z głównym operatorem Hollywoodbets, aby dostarczać treści na rynki w Wielkiej Brytanii i Irlandii.
Pracując już od jakiegoś czasu na rynku południowoafrykańskim, Pragmatic Play rozszerzył swoją umowę z Hollywoodbets, aby dostarczać swoją nagradzaną bibliotekę automatów, tytuły z kasyna na żywo i treści dotyczące sportów wirtualnych graczom w tych dwóch kluczowych regionach.
Gracze z Wielkiej Brytanii i Irlandii będą mogli cieszyć się pełnym portfolio automatów tego dostawcy, obejmującym ponad 250 tytułów, w tym najnowszą wersję Gorilla Mayhem™, a także Big Bass Splash™ i wielokrotnie nagradzany Gates of Olympus™.
Dostarczona zostanie również niezwykle popularna biblioteka Kasyna Na Żywo, w tym niedawno wydana Boom City™, uwielbiany na całym świecie teleturniej Sweet Bonanza CandyLand™ oraz Mega Wheel, wraz z szerokim wyborem popularnych klasyków kasyn.
Szereg ultrarealistycznych tytułów o sportach wirtualnych uzupełnia ofertę multi-branżową i stanowi kolejny znaczący komercyjny rozwój Pragmatic Play zgodnie z jego globalnymi celami rozwoju.
Yossi Barzely, Chief Business Development Officer w Pragmatic Play, powiedział:
„Współpracujemy z Hollywoodbets już od jakiegoś czasu, więc profesjonalizm i wysokie standardy nie są nam obce. To fantastyczna wiadomość, że możemy z nimi współpracować na dodatkowych rynkach, zwłaszcza na największym rynku europejskim, co pozwoli na dalszą ekspozycję marki i generowanie leadów.”
Dermot O’Connell, kierownik ds. zakładów bukmacherskich w Hollywoodbets, powiedział:
„Hollywoodbets stara się oferować naszym klientom najwyższej jakości rozrywkę i ekscytujące wrażenia, a w Pragmatic Play znaleźliśmy idealnego partnera, aby ulepszyć nasze istniejące portfolio gier”.
Pragmatic Play obecnie produkuje do siedmiu tytułów automatów miesięcznie, jednocześnie dostarczając gry w kasynie na żywo, sportach wirtualnych i bingo w ramach swojego portfolio wielu produktów, dostępnych za pośrednictwem jednego interfejsu API.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."