Ostatnia aktualizacja: 13 października 2023
Legalny bukmacher Betclic został Oficjalnym Partnerem trzech klubów piłkarskiej Ekstraklasy. Firma podjęła współpracę ze Stalą Mielec, Wartą Poznań i Puszczą Niepołomice.
W ramach rozpoczętych działań marka Betclic będzie widoczna na stadionach podczas domowych meczów Stali, Warty i Puszczy. Bukmacher wykorzysta do zaprezentowania się bandy LED oraz nośniki fizyczne typu camcarpet, bandy PCV i tzw. jamniki reklamowe. Ekspozycja marki Betclic będzie dzięki temu dobrze widoczna w transmisjach telewizyjnych.
Betclic zyskał także tytuł „Oficjalnego Partnera” każdego z klubów, możliwość wykorzystania nazwy, zdjęć i identyfikacji wizualnej w działaniach komunikacyjnych i szereg mniejszych świadczeń.
Betclic współpracuje już z jednym klubem piłkarskim z najwyższego szczebla rozgrywkowego w Polsce – to Ruch Chorzów, z którym bukmacher podpisał dwuletnią umowę w lipcu tego roku. Wcześniej Betclic sponsorował Lechię Gdańsk, a do niedawna także Piast Gliwice.
Duża aktywność sponsoringowa Betclic na polskim rynku
Rozpoczęcie współpracy ze Stalą Mielec, Wartą Poznań i Puszczą Niepołomice to kolejna już aktywność Betclic na arenie sponsoringowej w ostatnim czasie.
Oprócz podjęcia współpracy z Ruchem Chorzów, w ciągu minionego roku firma została także Oficjalnym Partnerem Bukmacherskim UFC i zakontraktowała jako ambasadorów dwóch zawodników, Mateusza Gamrota i Karolinę Kowalkiewicz. Co więcej, Betclic sponsorował wydarzenia kulturalne: freestylerską Bitwę o Południe, SnowFest Festival, Polish Lech Hip-Hop Festival, SBM FFestival i galę POPKILLERY oraz imprezy motoryzacyjne: Driftingowe Mistrzostwa Polski x SpeedGames i Speedland Festival.
– Nasze działania sponsoringowe w ostatnich miesiącach były bardzo intensywne. Jako jedyna marka w Polsce zostaliśmy sponsorem największej na świecie organizacji MMA. Byliśmy także aktywni w obszarze kultury czy motoryzacji. Teraz przyszedł czas na zwiększenie widoczności marki Betclic w Ekstraklasie. Bardzo cieszymy się z podpisania umów ze Stalą, Wartą i Puszczą. Będziemy docierać do kibiców piłkarskich dzięki współpracy z czterema klubami najwyższego szczebla rozgrywkowego w piłce nożnej w Polsce. A to nie koniec naszych działań – kolejne współprace sponsoringowe jeszcze przed nami – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."