Ostatnia aktualizacja: 27 kwietnia 2024
Amerykański operator zakładów sportowych i iGaming BetMGM został wyłącznym partnerem zakładów sportowych Live na platformie mediów społecznościowych X, czyli dawnym Twitter.
Potwierdziły się wcześniejsze informacje o tym jakoby portal należący do Elona Maska miał wejść w świat zakładów sportowych.
W oświadczeniu prasowym poinformowano, że dzięki tej współpracy kursy i branding BetMGM zostaną zintegrowane z platformą X, a każda gra będzie połączona ze stroną internetową i aplikacją firmy bukmacherskiej.
Ahead of the Big Game this Sunday, we’re excited to announce an EXCLUSIVE Sports Betting Partnership between @X and #BetMGM
The first-of-its-kind partnership between a premier social media brand and a sports betting operator will integrate BetMGM’s odds and branding into X,… pic.twitter.com/8q4WUglZfW
— BetMGM 🦁 (@BetMGM) February 9, 2024
„X jest w centrum rozmów świata sportu 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Bezpośrednia dostępność na tym forum to bezprecedensowa szansa na rozszerzenie naszego zasięgu na pasjonującą i zaangażowaną publiczność” – powiedział w komunikacie dyrektor generalny BetMGM Adam Greenblatt.
Zgodnie z komunikatem, dzięki dodaniu przez BetMGM informacji i treści do platformy X użytkownicy platformy w Stanach Zjednoczonych będą mogli przeglądać najnowsze kursy bukmacherskie i klikać każdą grę, aby przejść do witryny lub aplikacji BetMGM.
Kursy BetMGM na profesjonalny football amerykański są już dostępne na platformie X, a w nadchodzących tygodniach oczekuje się, że zostaną dodane inne najważniejsze sporty zawodowe i uniwersyteckie.
W nadchodzących miesiącach integracja interfejsu kursów będzie nadal zwiększać funkcjonalność.
„Sport nigdy nie zasypia na X, a teraz z naszym strategicznym partnerstwem z BetMGM fani są praktycznie w pierwszym rzędzie. Przybliżamy fanów sportu w X jeszcze bliżej akcji, aby mogli kibicować, a teraz stawiać zakłady na swoje ulubione drużyny” – powiedziała dyrektor generalna X, Linda Yaccarino, w komunikacie.
BetMGM znajduje się w pierwszej trójce największych operatorów na amerykańskim rynku zakładów sportowych jak i igaming.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."