Betsson wchodzi na włoski rynek

Inwestycje i umowy
Adam Brzozowski 07/03/2024

Ostatnia aktualizacja: 7 marca 2024

Grupa Betsson ogłasiła wprowadzenie na rynek włoski swojej flagowej marki Betsson. Betsson.it będzie oferować zakłady sportowe a także automaty, kasyno na żywo i gry stołowe.

Działając z sukcesem we Włoszech od ponad dziesięciu lat ze swoją znaną marką StarCasinò, Grupa Betsson potwierdziła swoje zaangażowanie na rynku włoskim. StarCasinò będzie nadal współpracować z Betsson. W szczególności StarCasino.Sport we Włoszech jest doceniany za wsparcie różnych klubów piłkarskich, w tym SSC Napoli, Torino FC, U.S. Sassuolo, FC Palermo, AS Roma, ACR Messina, SS Juve Stabia i włoska Serie B.

Ronni Hartvig, dyrektor handlowy Grupy Betsson, skomentował: „Włochy znacznie wzrosły dla Betsson i wierzymy, że to odpowiedni moment na wprowadzenie na rynek naszej flagowej marki, Betsson. Konsolidując nasze działania pod zjednoczoną marką Betsson, chcemy wykorzystać siłę skalowalności. Razem z naszym bogatym doświadczeniem w regionie, naszym celem jest pozycjonowanie marki jako wiodącego operatora zakładów sportowych na rynku.

Marka Betsson doświadczyła ostatnio znacznej ekspansji geograficznej, szczególnie w Ameryce Łacińskiej, co zostało podkreślone przez znaczące sponsoringi, takie jak bycie głównym sponsorem trzech najbardziej cenionych klubów piłkarskich w regionie: Boca Juniors i Racing Club w Argentynie oraz Atlético Nacional w Kolumbii.

W ostatnim czasie pisaliśmy o informacjach jakie pojawiły się we włoskiej prasie, według których Betsson jest o krok od popisania wielomilionowej reklamy na koszulkach Interu Mediolan.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL