Ostatnia aktualizacja: 28 kwietnia 2024
Better Collective ogłosiło przejęcie Playmaker HQ w transakcji której łączna kwota może opiewać nawet na 54 miliony USD. Dzięki tej akwizycji BC wzmocni swojemedia społecznościowe i treści sportowe.
Koszt przejęcia cyfrowej grupy mediów sportowych wyniesie łącznie 54 miliony USD, z czego 15 milionów USD zostanie zapłaconych z góry. Kolejny milion zostanie wypłacony w odroczonych płatnościach a pozostałe 38 milionów dolarów w płatnościach opartych na wynikach w ciągu kolejnych trzech lat. Aby tak się stało Playmaker HQ będzie musiał wygenerować >75 mln USD w akumulowanych przychodach i >25 mln USD w akumulowanych zyskach operacyjnych (EBITDA) w tym okresie.
Playmaker HQ to wiodąca platforma mediów sportowych i rozrywkowych z siedzibą w południowej Florydzie w USA. Sportowa grupa medialna specjalizuje się w dostarczaniu oryginalnych treści rozrywkowych i sportowych w ramach ekskluzywnej współpracy ze sportowcami i utalentowanymi twórcami skierowanymi głównie na rynek amerykański.
Obecnie Playmaker HQ dystrybuuje miesięcznie ponad dwa tysiące treści sportowych, głównie na Instagramie, TikToku, Twitterze, Snapchacie i YouTube. Grupa ma ponad 20 milionów obserwujących na tych platformach, co oznacza wzrost z siedmiu milionów w 2020 roku. Miesięcznie treści docierają do ponad 500 milionów użytkowników. Playmaker współpracuje z wieloma czołowymi markami, w tym liderami w branży odzieży sportowej i szybkozbywalnych towarów konsumpcyjnych. Ponadto firma zdobyła kilka nagród, w tym „Top Snapchat Show” Hashtag Sports, a także cztery nagrody na festiwalach filmowych.
Dzięki tej transakcji BC uzyskuje dostęp do nowej i dużej grupy wysoce zaangażowanych fanów sportu ogólnego, co z kolei zwiększa wartość oferty dla obecnych partnerów Better Collective.
Przejęcie zostanie przeprowadzone jako zakup aktywów, co oznacza, że Better Collective prawdopodobnie skorzysta z pewnych ulg podatkowych związanych z ceną nabycia. Transakcja zostanie sfinansowana gotówką, z możliwością wypłaty części zarobionych akcji w Better Collective.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."