CukierAsy w miejsce Superbet na koszulkach Lecha Poznań

Bukmacherzy
Wiktor Czerwiński 07:13 04/08/2023

Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2024

Lech Poznań w kolejnym swoim meczu w Europejskich Pucharach zagra z logo Logo fundacji CukierAsy. Taką decyzję podjął Superbet, główny sponsor Kolejorza. 

 CukierAsy to Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci z Cukrzycą, którego głównym zadaniem jest wsparcie dzieci chorych na nieuleczalną chorobę, jaką jest cukrzyca typu 1. Stowarzyszenie jest również organizatorem największej w Europie imprezy piłkarskiej dla dzieci z cukrzycą – Czerwonej Kartki dla Cukrzycy, która odbywa się co roku w Suchym Lesie k. Poznania.

Logo stowarzyszenia pojawia się podczas wyjazdowych meczów Lecha Poznań w europejskich pucharach. Współpraca została przedłużona i CukierAsy będą pojawiać się w miejscu sponsora strategicznego we wszystkich meczach wyjazdowych fazy eliminacyjnej Ligi Konferencji Europy.

– Zdecydowaliśmy, że w najbliższych wyjazdowych meczach eliminacji europejskich pucharów na koszulkach Lecha pozostanie logotyp CukierAsów. Cieszymy się, że możemy wspierać tę inicjatywę i promować ją w spotkaniach, w których z uwagi na obostrzenia prawne nie możemy prezentować naszego logotypu. Oprócz udostepnienia miejsca na froncie koszulki Lecha rzuciliśmy specjalne wyzwanie kibicom. W pierwszym meczu eliminacji przez stadion przeszła meksykańska „Fala dobra” Superbet, dzięki której RAZEM zebraliśmy kolejne pieniądze na wsparcie fundacji – wyjaśnia Łukasz Seweryniak, prezes Superbet.

Podczas przerwy pierwszego meczu eliminacyjnego między Lechem a Żalgirisem Kowno przez stadion w Poznaniu przeszła „Fala dobra” Superbet. Za wykonane przez kibiców trzy pełne okrążenia, sponsor strategiczny przekaże 15 tysięcy złotych na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Dzieci z Cukrzycą CukierAsy.

„Fala dobra” to kolejna odsłona akcji społecznej realizowanej przez Superbet we współpracy z różnymi organizacjami sportowymi. Zaangażowanie kibiców żużla obecnych podczas majowego Speedway Grand Prix w Warszawie przełożyło się na wsparcie Fundacji Polskiego Związku Motorowego. W lipcu Superbet zorganizował kolejną akcję wsparcia osób zmagających się z cukrzycą przy okazji Tour de France. Do sportowej rywalizacji zaproszeni zostali fani dwóch kółek. Kilometry wykręcone przez blisko 2000 osób, które wzięły udział w akcji przełożyły się na 100 tysięcy złotych, które Superbet przekazał Polskiemu Stowarzyszeniu Diabetyków. Akcji „Kręć kilometry w szczytnym celu!” przewodził ambasador marki Superbet Jerzy Dudek

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL