Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2024
Lech Poznań w kolejnym swoim meczu w Europejskich Pucharach zagra z logo Logo fundacji CukierAsy. Taką decyzję podjął Superbet, główny sponsor Kolejorza.
CukierAsy to Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci z Cukrzycą, którego głównym zadaniem jest wsparcie dzieci chorych na nieuleczalną chorobę, jaką jest cukrzyca typu 1. Stowarzyszenie jest również organizatorem największej w Europie imprezy piłkarskiej dla dzieci z cukrzycą – Czerwonej Kartki dla Cukrzycy, która odbywa się co roku w Suchym Lesie k. Poznania.
Logo stowarzyszenia pojawia się podczas wyjazdowych meczów Lecha Poznań w europejskich pucharach. Współpraca została przedłużona i CukierAsy będą pojawiać się w miejscu sponsora strategicznego we wszystkich meczach wyjazdowych fazy eliminacyjnej Ligi Konferencji Europy.
– Zdecydowaliśmy, że w najbliższych wyjazdowych meczach eliminacji europejskich pucharów na koszulkach Lecha pozostanie logotyp CukierAsów. Cieszymy się, że możemy wspierać tę inicjatywę i promować ją w spotkaniach, w których z uwagi na obostrzenia prawne nie możemy prezentować naszego logotypu. Oprócz udostepnienia miejsca na froncie koszulki Lecha rzuciliśmy specjalne wyzwanie kibicom. W pierwszym meczu eliminacji przez stadion przeszła meksykańska „Fala dobra” Superbet, dzięki której RAZEM zebraliśmy kolejne pieniądze na wsparcie fundacji – wyjaśnia Łukasz Seweryniak, prezes Superbet.
Podczas przerwy pierwszego meczu eliminacyjnego między Lechem a Żalgirisem Kowno przez stadion w Poznaniu przeszła „Fala dobra” Superbet. Za wykonane przez kibiców trzy pełne okrążenia, sponsor strategiczny przekaże 15 tysięcy złotych na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Dzieci z Cukrzycą CukierAsy.
„Fala dobra” to kolejna odsłona akcji społecznej realizowanej przez Superbet we współpracy z różnymi organizacjami sportowymi. Zaangażowanie kibiców żużla obecnych podczas majowego Speedway Grand Prix w Warszawie przełożyło się na wsparcie Fundacji Polskiego Związku Motorowego. W lipcu Superbet zorganizował kolejną akcję wsparcia osób zmagających się z cukrzycą przy okazji Tour de France. Do sportowej rywalizacji zaproszeni zostali fani dwóch kółek. Kilometry wykręcone przez blisko 2000 osób, które wzięły udział w akcji przełożyły się na 100 tysięcy złotych, które Superbet przekazał Polskiemu Stowarzyszeniu Diabetyków. Akcji „Kręć kilometry w szczytnym celu!” przewodził ambasador marki Superbet Jerzy Dudek
"jak sie nie sprzedaje trzeba promowac hahahah"
"LOTTO to już przeszłość wykończone będzie jak Poczta Polska, to oficjalne skubanie frajera. Kiedyś punkty lotto były dodatkowym dochodem np. dla kiosków "RUCH", a teraz opłaca się otwierać punkty samych gier lotto. Pamiętam jak dziadek wysyłał opieczętowany kupon i to było wiarygodne, a to co teraz? Odpowiedzmy sobie sami"
"Tu nie ma sprawiedliwości. Oszukuje się i uśmiecha w oczy. To gówniany system, zgnilizna. Nic nie ma wspólnego z starymi czasami. 28 lat gram z różną częstotliwością i nigdy mi nie oddało chociaż w to co włożyłem. Nawet 500 zł. Nic. Totalny złodziej ustawiony programem. I Julie z chipem namagnesowane. Wkurza co ma paść i kiedy. I te wpadki z losowaniem. Rembiszewski to dziad i oszust."
"Dziękuję za ten artykuł. Mimo że mistrzostwa już się skończyły, ona nadal będzie pomagać."
"Ktoś kto nigdy nie grał będzie sobie gadal brednie że oszustwa, a ja wam powiem, ze kumpel zawsze coś trafi w tym kasynie, mało tego nikt na nikogo nie patrzy z góry atmosfera jest super. Spróbujcie za nim się wypowiecie."