Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2024
Lech Poznań w kolejnym swoim meczu w Europejskich Pucharach zagra z logo Logo fundacji CukierAsy. Taką decyzję podjął Superbet, główny sponsor Kolejorza.
CukierAsy to Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci z Cukrzycą, którego głównym zadaniem jest wsparcie dzieci chorych na nieuleczalną chorobę, jaką jest cukrzyca typu 1. Stowarzyszenie jest również organizatorem największej w Europie imprezy piłkarskiej dla dzieci z cukrzycą – Czerwonej Kartki dla Cukrzycy, która odbywa się co roku w Suchym Lesie k. Poznania.
Logo stowarzyszenia pojawia się podczas wyjazdowych meczów Lecha Poznań w europejskich pucharach. Współpraca została przedłużona i CukierAsy będą pojawiać się w miejscu sponsora strategicznego we wszystkich meczach wyjazdowych fazy eliminacyjnej Ligi Konferencji Europy.
– Zdecydowaliśmy, że w najbliższych wyjazdowych meczach eliminacji europejskich pucharów na koszulkach Lecha pozostanie logotyp CukierAsów. Cieszymy się, że możemy wspierać tę inicjatywę i promować ją w spotkaniach, w których z uwagi na obostrzenia prawne nie możemy prezentować naszego logotypu. Oprócz udostepnienia miejsca na froncie koszulki Lecha rzuciliśmy specjalne wyzwanie kibicom. W pierwszym meczu eliminacji przez stadion przeszła meksykańska „Fala dobra” Superbet, dzięki której RAZEM zebraliśmy kolejne pieniądze na wsparcie fundacji – wyjaśnia Łukasz Seweryniak, prezes Superbet.
Podczas przerwy pierwszego meczu eliminacyjnego między Lechem a Żalgirisem Kowno przez stadion w Poznaniu przeszła „Fala dobra” Superbet. Za wykonane przez kibiców trzy pełne okrążenia, sponsor strategiczny przekaże 15 tysięcy złotych na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Dzieci z Cukrzycą CukierAsy.
„Fala dobra” to kolejna odsłona akcji społecznej realizowanej przez Superbet we współpracy z różnymi organizacjami sportowymi. Zaangażowanie kibiców żużla obecnych podczas majowego Speedway Grand Prix w Warszawie przełożyło się na wsparcie Fundacji Polskiego Związku Motorowego. W lipcu Superbet zorganizował kolejną akcję wsparcia osób zmagających się z cukrzycą przy okazji Tour de France. Do sportowej rywalizacji zaproszeni zostali fani dwóch kółek. Kilometry wykręcone przez blisko 2000 osób, które wzięły udział w akcji przełożyły się na 100 tysięcy złotych, które Superbet przekazał Polskiemu Stowarzyszeniu Diabetyków. Akcji „Kręć kilometry w szczytnym celu!” przewodził ambasador marki Superbet Jerzy Dudek
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."