Ostatnia aktualizacja: 2 sierpnia 2023
Legendarny piłkarz lat 90-tych Eric Cantona został oficjalnym ambasadorem marki William Hill na następne dwa lata. Będzie też częścią nowej kampanii bukmacherskiej.
Eric Cantona, ikona Manchesteru United, będzie twarzą nowej kampanii marketingowej i reklamowej William Hill „Who You Got?” wraz rozpoczęciem sezonu piłkarskiego 2023–24.
Francuz będzie oficjalnym ambasadorem marki William Hill przez najbliższe dwa lata i stanie na czele nowej kampanii bukmacherskiej typu „over-the-line” (ATL), a także reklamy online, cyfrowej i społecznościowej w Wielkiej Brytanii i Republice Irlandia.
Ponadto reklamy z Cantoną będą wyświetlane w kilku najważniejszych lokalizacjach w Wielkiej Brytanii i Irlandii.
Wykorzystując kreację mającą na celu rozpoczęcie rozmów o piłce nożnej zarówno w kontekście zakładów, jak i poza zakładami, kampania dodaje dodatkowy element do pozycji marki bukmachera „Brotherhood”.
Kampania, która rozpoczyna się dzisiaj, będzie obejmować różnorodne strategie marketingowe, aby stworzyć szum wokół wydarzeń i zwiększyć zaangażowanie w produkty marki przez cały sezon.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."