Ostatnia aktualizacja: 12 stycznia 2024
FanDuel, internetowy bukmacher i oficjalny partner w zakresie zakładów sportowych National Football League (NFL), podpisał umowę z czterokrotnym mistrzem Robem Gronkowskim na kampanię Super Bowl 2024 „Kick of Destiny 2”. Finałowy mecz odbędzie się 11 lutego na stadionie Allegiant w Las Vegas.
W kampanii Rob Gronkowski powróci do finału Super Bowl, gdzie będzie próbował kopnąć kolejnego gola z gry. Fani będą mogli bezpłatnie wybrać, czy Gronkowski zdobędzie bramkę, czy nie, a decyzje będą reklamowane jako „Wygra” lub „Pudłujesz” w aplikacji FanDuel Sportsbook.
Fani, którzy wybiorą prawidłowo, będą mogli podzielić się zakładami bonusowymi o wartości 10 milionów dolarów. Gronkowski wziął udział w ubiegłorocznej akcji.
Opracowany we współpracy z Wieden+Kennedy New York, „Kick of Destiny 2” stanowi rozwinięcie formatu swojego poprzednika o szereg filmów, które mają wywołać szum medialny w okresie poprzedzającym Super Super Bowl LVIII, który odbędzie się 11 lutego.
W pierwszym klipie poniżej Rob wygląda na to, że przez ostatnie 11 miesięcy błąkał się po pustyni w oszołomieniu. Carl Weathers przejeżdża motocyklem i oferuje swoje usługi coachingowe. Sam Apollo Creed – nie zawiedzie Gronka.
Były zawodnik drużyny New England Patriots spudłował przed finałem zeszłorocznego Super Bowl nie trafiając z 25 jardów. W tym roku otrzyma drugą szansę. FanDuel mimo to wypłacił środki bonusowe swoim klientom.
Gronkowski skomentował: „Kiedy spudłowałem Kick of Destiny przed zeszłorocznym Super Bowl, było to druzgocące. Powiedziałem zespołowi w FanDuel, że wiem, że stać mnie na więcej i potrzebuję w tym roku szansy na odkupienie. Mam zamiar pokazać Ameryce, że potrafię wykonać tego kopniaka, nawet pod presją związaną z robieniem tego na żywo przed całym krajem.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."