Ostatnia aktualizacja: 25 kwietnia 2024
Od 1 października 2021 r. Gauselmann GmbH powita nowy zespół zarządzający: członkowie zarządu i dyrektorzy zarządzający Jürgen Stühmeyer, dr Werner Schroer i Lars Felderhoff przekazują kierownictwo: Dominikowi Raasch jako dyrektor ds. zarządzania produktem, Frank Gläser jako zastępca dyrektora ds. badań i rozwoju oraz Jochen Clemens jako szef finansów i zastępca dyrektora finansowego firmy.
Jürgen Stühmeyer przekazuje odpowiedzialność za sprzedaż Dominikowi Raasch. Ten 37-latek rozpoczął swoją karierę w Grupie Gauselmann jako student licencjat w dniu 1 września 2004 roku. Po pomyślnym ukończeniu studiów podyplomowych Master of Business Administration i pracy zawodowej jako Konsultant ds. Organizacji, Szef Badań Rynku, Szef Zarządzania Marką i konsultant zarządu, Dominik Raasch został mianowany szefem krajowego i międzynarodowego rozwoju produktu w maju 2019 r. Jako następca Jürgena Stühmeyera zostanie również rzecznikiem zarządu.
Dr Werner Schroer przekazuje kierownictwo badań i rozwoju Frankowi Gläserowi. 52-latek z powodzeniem ukończył studia z zakresu elektrotechniki i już od 1 stycznia 2002 roku pracuje dla Grupy Gauselmann. W lipcu 2011 roku Frank Gläser uzyskał stopień General Management w St. Gallen Business School. Zajmując stanowiska kierownika zespołu ds. rozwoju ekranów dotykowych oraz szefa planowania i rozwoju nowych technologii, Frank Gläser został mianowany zastępcą kierownika działu badań i rozwoju na początku 2020 roku.
Lars Felderhoff sceduje odpowiedzialność za administrację i finanse na Jochena Clemensa. 35-latek rozpoczął pracę jako urzędnik administracyjny w dziale podatkowym 1 czerwca 2007 r. iw tym czasie z powodzeniem ukończył studia licencjackie z prawa podatkowego. We wrześniu 2012 został powołany na stanowisko Asystenta Dyrektora Handlowego. Po uzyskaniu tytułu magistra prawa podatkowego Jochen Clemens został w maju 2018 r. mianowany szefem finansów adp Gauselmann GmbH i zastępcą dyrektora finansowego.
Nie spowoduje to żadnych zmian w ogólnej odpowiedzialności za segment biznesowy MERKUR. Nowe nominacje usuną raczej podwójną funkcję trzech poprzednich dyrektorów zarządzających z ich odpowiednimi działami Zarządu i rozłożą odpowiedzialność w segmencie biznesowym MERKUR na kilka ramion. Jednocześnie ta nowa struktura zagwarantuje, że firma będzie nadal wnosić znaczący wkład w sukces korporacyjny Grupy Gauselmann.
Zarządzanie produkcją pozostanie w kompetentnych rękach Hansa-Martina Grube. Joachim Mohrmann będzie nadal odpowiadał za serwis o standardowej jakości.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."