Ostatnia aktualizacja: 20 lipca 2023
LeoVegas Group otrzymała licencję na prowadzenie działalności online w Holandii. Pięcioletnia licencja obejmuje gry kasynowe, kasyno na żywo i zakłady sportowe, co pozwala grupie na zbudowanie silnej pozycji na rynku holenderskim.
Licencja została wydana przez holenderski organ regulacyjny KSA (Kansspelautoriteit) firmie LeoVegas Group za pośrednictwem jej spółki zależnej 21 Heads Up Limited. To kamień milowy dla LeoVegas Group, która rozszerza swój zasięg na szybko rozwijającym się rynku holenderskim. Holandia została uznana za region o dużym potencjale, a firma chętnie wykorzystuje możliwości, jakie stwarza.
Rynek holenderski przeszedł ostatnio przegląd regulacyjny, a LeoVegas Group jest chętny do przestrzegania zasad i przepisów ustanowionych przez władze holenderskie. Na początku czerwca Rene Jansen, prezes KSA, na dorocznej konferencji Gaming omawiał nadchodzące zmiany na regulowanym rynku hazardowym.
Jansen podkreślił znaczenie systemów przechowywania danych (CDB) dla licencjonowanych holenderskich operatorów gier hazardowych w celu przestrzegania przepisów dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy. Ponadto Jansen zajął się zmianami w przepisach dotyczących reklamy hazardu, koncentrując się na nieukierunkowanych reklamach ofert stacjonarnych w porównaniu z działaniami związanymi z hazardem online.
Grupa LeoVegas obsadza się mocno w Europie
Holandia nie jest jedynym krajem europejskim, w którym LeoVegas próbuje wywalczyć sobie udział w rynku. W ostatnim czasie firma rozszerzyła również swoją obecność w Szwecji, Danii i Niemczech. W czerwcu LeoVegas Group uzyskała trzy nowe szwedzkie licencje na oprogramowanie, zwiększając wysiłki B2B i rozszerzając ofertę oprogramowania do gier w tym kraju.
W maju LeoVegas ogłosił ponowne uruchomienie marki Expekt w Danii w ramach swojego strategicznego planu ekspansji w globalnym pionie bukmacherskim. Ponowne wprowadzenie „nye expekt” miało na celu potwierdzenie obecności LeoVegas na duńskim rynku po dziesięcioletniej nieobecności. W marcu LeoVegas Group otrzymała zgodę GGL na uruchomienie swojej marki LVSports Limited w Niemczech, co umożliwiło firmie oferowanie i sprzedaż wirtualnych automatów we wszystkich szesnastu krajach związkowych.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."