Ostatnia aktualizacja: 26 kwietnia 2024
LiveScore wypuścił swoją pierwszą reklamę telewizyjną (TVC), „Więcej niż wynik”, z udziałem napastnika Juventusu i reprezentacji Portugalii Cristiano Ronaldo.
Emitując reklamę przez cały sezon 2021/22, LiveScore zamierza dotrzeć do ponad 75% fanów piłki nożnej w Wielkiej Brytanii i ponad 95% „poważnych” kibiców, a reklama pojawia się w spotach premium, w tym w przerwach centralnych, z dodatkowym wsparciem z działalności OOH.
Dostawca aktualizacji sportowych i firma zajmująca się mediami sportowymi mają na celu „ucementowanie wyników LiveScore w globalnej kulturze piłkarskiej”, emitując reklamę podczas każdej transmisji na żywo w Premier League w Wielkiej Brytanii za pośrednictwem Sky Sports i BT Sport w całym sezonie, przy wsparciu wielomilionowego planu medialnego .
„Jesteśmy bardzo podekscytowani prezentacją »More Than A Score«, naszej największej kampanii marki i debiutu TVC. Nie możemy wymyślić lepszego sposobu, aby to zrobić, niż grając główną rolę dla Cristiano Ronaldo, naszego oficjalnego globalnego ambasadora marki i najlepszego gracza wszechczasów. Jako fani piłki nożnej wiemy, że ta piękna gra to znacznie więcej niż wynik i wierzymy, że nasi widzowie na całym świecie pokochają emocje i poczują, że ta kampania odblokuje. To wspaniałe dzieło naszych nowych agencji Wonderhood Studios i Bicycle, które w tym roku z przyjemnością powołałyśmy do naszej listy agencji. Nie możemy się doczekać, kiedy zaczniemy razem”.
– powiedział Ric Leask, dyrektor ds. marketingu w LiveScore.
Nowa reklama przedstawiająca napastnika została opracowana we współpracy z nowo powołaną agencją kreatywną LiveScore Wonderhood Studios i agencją medialną Bicycle London i będzie pokazywana w „różnych innych meczach na żywo” w nadchodzącym sezonie piłkarskim.
Spoty telewizyjne z lat 60. i 30., wyreżyserowane przez Chrisa Hewitta z firmy produkcyjnej Knucklehead, przedstawiają narrację badającą znaczenie i emocje fanów, w tym taksówkarzy, firm cateringowych, księży i astronautów, gdy Ronaldo zdobywa bramkę.
Aidan McClure, Chief Creative Officer w Wonderhood Studios, skomentował:
„LiveScore ma ogromny globalny zasięg, który napędza fanów w ponad 200 terytoriach. Opracowanie pierwszej platformy marki z udziałem najsłynniejszego piłkarza na świecie było ekscytujące dla Wonderhood Studios. „Więcej niż wynik” opiera się na zrozumieniu, że dla graczy, klubów i fanów z różnych środowisk cel to znacznie więcej niż tylko zestaw cyfr. Rozpoznaje i celebruje prawdziwą agonię i ekstazę, którą odczuwasz jako fan i jak jeden cel może wszystko zmienić”.
Graeme Douglas, CSO w Bicycle, dodał:
„W tej kampanii odrzucamy normy dotyczące kategorii: wybieramy oparte na doświadczeniu podejście do budowania marki na rynku skategoryzowanym przez krótkoterminowy marketing taktyczny. Niektórzy mogą pomyśleć, że jesteśmy szaleni. Ale jak powiedział wielki Marcelo Bielsa: „człowiek z nowymi pomysłami jest szaleńcem, dopóki jego pomysły nie zatriumfują.”
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."