Ostatnia aktualizacja: 25 kwietnia 2024
Targi ICE, największy event B2B dla branży hazardowej online dobiegły końca. Jak zwykle obfitowały w nowości i mnóstwo chętnych do wymiany doświadczeń ekspertów. Playtech największy na świecie dostawca oprogramowania do gier online i zakładów sportowych, podczas wydarzenia ogłosił wiele innowacyjnych rozwiązań.
Targi ICE w Londynie są motorem napędowym rozwoju branży B2B gier online i offline. To także punkt odniesienia dla wielu firm, często wyznaczający trendy w tej części rynku. –
– podkreśla James Newman, Dyrektor ds. korporacyjnych Playtech.
Firma podczas wydarzenia ogłosiła wiele nowości m.in. rozwój sportów wirtualnych dzięki propozycji in-play (zakłady live) dostępnej po raz pierwszy dla tego obszaru, dzięki najnowocześniejszym technologiom graficznym i przechwytywaniu ruchu. Dodatkowo od teraz wszystkie dostępne kursy oraz źródła danych będą zintegrowane, a gracze będą mogli doświadczyć ultrarealistycznego środowiska z pełną symulacją wszystkich dyscyplin sportowych.
Dodatkowo w trakcie wydarzenia odbyła się akademia na żywo (Playtech Academy live), podczas której został zaprezentowany zespół Playtech oraz eksperci branżowi. Wszyscy uczestnicy targów, mogli dowiedzieć się więcej na temat najświeższych trendów w świecie gier hazardowych.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."