Największa kampania reklamowa firmy hazardowej w Polsce

Najczęściej czytane
Bartosz 29/03/2015

Ostatnia aktualizacja: 15 kwietnia 2020

Któż przy zdrowych zmysłach w dzisiejszych czasach odważyłby się promować znaki towarowe firm związanych bezpośrednio z rynkiem automatów do gier? Przy zdrowych pewnie nikt…

A zatem przeczytajmy fragment ustawy o grach hazardowych:

Art. 29. 1. Zabrania się reklamy i promocji gier cylindrycznych, gier w karty, gier w kości, zakładów wzajemnych oraz gier na automatach.(…)
6. Przez reklamę gier cylindrycznych, gier w karty, gier w kości, zakładów wzajemnych lub gier na automatach rozumie się publiczne rozpowszechnianie znaków towarowych lub symboli graficznych i innych oznaczeń z nimi związanych, a także nazw i symboli graficznych podmiotów prowadzących działalność w zakresie gier cylindrycznych, gier w karty, gier w kości, zakładów wzajemnych lub gier na automatach oraz informacji o miejscach, w których takie gry lub zakłady są urządzane, i możliwościach uczestnictwa.

A teraz przyjrzyjmy się ulotce kolportowanej w całej Polsce przez Ministerstwo Finansów:


Teraz jeszcze raz spójrzmy w ustawę:

6. Przez reklamę gier cylindrycznych, gier w karty, gier w kości, zakładów wzajemnych lub gier na automatach rozumie się publiczne rozpowszechnianie znaków towarowych lub symboli graficznych i innych oznaczeń z nimi związanych, a także nazw i symboli graficznych podmiotów prowadzących działalność w zakresie gier cylindrycznych, gier w karty, gier w kości, zakładów wzajemnych lub gier na automatach oraz informacji o miejscach, w których takie gry lub zakłady są urządzane, i możliwościach uczestnictwa.

I jeszcze raz ulotka:


Siedzę na koniu… tyłem.

Nie wiadomo czym firma JVH Gaming, właściciel marki Cretus zasłużyła sobie na taką ogólnopolską promocję ale niepodważalny jest fakt, że nikt nie potrafi tak wypromować jak wiceminister Kapica.

6 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sikorski

18:48
29/03/2015

Z naszego kur.a Jacunia robi się zajebisty Mad Mechanic tylko wciąż majstruje przy rzeczach o których brak mu pojęcia. Kompromituj się dalej . Ciekawe kto dostanie pozew za tą reklamę no kto ?

zmartwiony

19:19
29/03/2015

To kto to zgłosi. Może redakcja lub zgłoszenie zbiorowe?

Dark

20:07
29/03/2015

No i teraz prawnicy firm powinni zgłosić do prokuratury możliwość popełnienia przestępstwa przez Pana Ka...........To jest przecież tak proste i oczywiste.

zmartwiony

20:21
29/03/2015

Nie pozostaje nic innego jak złożyć doniesienie do właściwego urzędu. A może urząd sam zajmie się tą sprawą. Przecież monitoruje internet a ulotka jest na stronie MF, łatwo ją odnaleźć.

arturo

21:09
29/03/2015

Te zagrywki UC będą kosztowały każdego Polaka 250 zł takich mamy ministrów od ustaw☺

DCLXVI

11:48
30/03/2015

A co sądzicie o spocie wizerunkowym TVN WIOSNA 2015 który leci non stop w telewizji ?? 0:31 widać bardzo ładnego świecącego RANDOM RUNNERA włączonego i gotowego do gry . TO NIE JEST REKLAMA HAZARDU ???? link https://www.youtube.com/watch?v=9HXkNaWWQFw
E-PLAY.PL