Ostatnia aktualizacja: 3 stycznia 2023
Ada nawiązała współpracę z Playtech, aby stać się wyłącznym dostawcą SaaS dla zautomatyzowanych rozwiązań czatowych. Umowa ma na celu zapewnienie „ulepszonego i wysoce spersonalizowanego doświadczenia gracza opartego na sztucznej inteligencji”, przy jednoczesnej dalszej integracji z systemem Playtech, który promuje odpowiedzialny hazard.
Mike Murchison, dyrektor generalny Ada, powiedział o nowej umowie:
„Jesteśmy podekscytowani, że rozpoczynamy współpracę z Playtech. Integracja konwersacyjnej sztucznej inteligencji Ady i IMS Playtech pozwala operatorom Playtech na dostarczanie klientom VIP-owskich doświadczeń, których oczekują gracze, co skutkuje wyższymi wskaźnikami przetrzymywania, wzrost stawek zakładów i lepsze monitorowanie bezpieczeństwa graczy”.
Mark Jones, SaaS Commercial Partnerships w Playtech, dodał ponadto:
„Playtech zobowiązuje się do dostarczania narzędzi i technologii potrzebnych operatorom, aby zapewnić swoim graczom najlepsze wrażenia z gry, a nasza współpraca z Adą zapewnia graczom światowej klasy wrażenia od początkowej konfiguracji konta po zapytania. Zapewnianie wszystkim klientom doświadczenia VIP staje się znacznie ważniejszy i pozwala naszym graczom mieć zawsze najlepszą technologię personalizacji na wyciągnięcie ręki”.
Playtech zostanie uruchomiony na platformie Ady w 2023 roku, co umożliwi operatorom Playtech zwiększenie wydajności poprzez automatyzację – podczas gdy promocja odpowiedzialnego hazardu ma na celu „podniesienie ścieżki klienta”. W zeszłym miesiącu Playtech odnotował 73% wzrost przychodów za pierwszą połowę 2022 r., do 792,3 mln euro (777,9 mln USD).
Dyrektor generalny Playtech Mor Weizer powiedział o wynikach:
„Cieszę się z pozytywnego startu, jaki grupa osiągnęła w pierwszej połowie 2022 r., osiągając wyniki finansowe przekraczające nasze oczekiwania, przy znaczących postępach strategicznych i operacyjnych poczynionych w stosunku do naszych celów”.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."