Ostatnia aktualizacja: 28 kwietnia 2024
Nadchodzące wydarzenie, znane wcześniej jako SBC Summit Barcelona, będzie nosiło nazwę SBC Summit 2024 i odbędzie się w stolicy Portugalii, Lizbonie.
Wydarzenie, które odbędzie się w ciągu trzech dni w dniach 24–26 września 2024 r. w Feira Internacional de Lisboa (FIL), zajmie ponad 100 000 metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej i konferencyjnej, czyli ponad dwukrotnie więcej niż obiekt w 2023 r. o powierzchni 38 000 metrów kwadratowych. Ta zwiększona pojemność umożliwia SBC przyjęcie 600 wystawców, co stanowi prawie podwojenie liczby wystawców, których gościła edycja 2023.
Dzięki zwiększeniu pojemności obiektu szczyt SBC pomieści teraz w FIL 25 000 uczestników. Do tej zróżnicowanej grupy odbiorców należeć będą operatorzy, podmioty stowarzyszone, dostawcy zakładów sportowych i kasyn, organy regulacyjne, dostawcy usług płatniczych, agencje marketingowe, stowarzyszenia, doradcy prawni, start-upy i nie tylko.
Rasmus Sojmark, dyrektor generalny i założyciel SBC, powiedział: „Decyzja o nowej lokalizacji dla naszej flagowej imprezy była podyktowana jego niezwykłym rozwojem, który wyraźnie przekroczył możliwości Fira Barcelona Montjuïc, a także pochwałami i wsparciem ze strony klientów i interesariuszy z branży . Kiedy mówimy, że jest to najszybciej rozwijające się wydarzenie w branży, naprawdę to mamy na myśli i dlatego znalezienie odpowiedniego miejsca i miasta było absolutnie niezbędne”.
Konferencja obejmie osiem scen i 500 prelegentów, w tym największą scenę w grach z miejscami dla tysięcy delegatów, a także food trucki serwujące dania i napoje zarówno lokalne, jak i międzynarodowe przez całą dobę. Liczne bary, kawiarnie, lodziarnie, ogródek piwny, bar na plaży, strefy zabawy i gier oraz wiele innych atrakcji zapewnią mnóstwo okazji do nawiązywania kontaktów i prowadzenia działalności gospodarczej.
Maria João Rocha de Matos, dyrektor generalna FIL, powiedziała: „Jesteśmy podekscytowani możliwością powitania szczytu SBC w Lizbonie w 2024 r. W FIL – Lizbońskim Centrum Wystawowo-Kongresowym dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić światowej klasy obiekty i wsparcie, aby zapewnić, że to wydarzenie wydarzenie jest po prostu spektakularne.
„Nasz zespół jest zaangażowany w ścisłą współpracę z SBC i jej społecznością, aby stworzyć niezapomniane wrażenia w naszym pięknym mieście. Nie możemy się doczekać, aż zaprezentujemy wszystko, co FIL i Lizbona mają do zaoferowania i sprawimy, że szczyt SBC będzie ogromnym sukcesem przez wiele lat”.
Lizbona, jedno z najstarszych miast w Europie Zachodniej i światowy klejnot historyczny, gości rocznie ponad sześć milionów turystów i słynie z ciepłych i gościnnych mieszkańców. Miasto oferuje płynną sieć transportową i choć językiem urzędowym jest portugalski, w kluczowych obszarach powszechnie mówi się po angielsku. Kulinarna scena Lizbony jest głównym powodem do odwiedzenia, a samo miejsce otoczone jest tętniącymi życiem barami i restauracjami, a ponad 20 lokali znajduje się w odległości spaceru.
Biorąc pod uwagę globalny charakter wydarzenia, Lizbona jest również idealnym wyborem ze względu na szerokie połączenia lotnicze. Port lotniczy Humberto Delgado, dogodnie zlokalizowany zaledwie 4 km od FIL, zapewnia bezpośrednie połączenia ze 136 lotniskami na całym świecie, w tym bezpośrednie połączenia z głównymi węzłami przesiadkowymi w USA i Ameryce Południowej.
„W mieście i FIL odbywa się szczyt internetowy, który co roku gromadzi ponad 70 000 uczestników i przekształca miasto w centrum technologiczne, co było natychmiastowym i oczywistym wyborem. Wiedzieliśmy, że FIL posiada wszystkie niezbędne elementy do skalowania naszego wydarzenia przy jednoczesnym zachowaniu dostępności i wysokich standardów jakości, które sobie wyznaczyliśmy. Jestem podekscytowany tym, co nas czeka. To wyjątkowy moment dla SBC i całym sercem go przyjmujemy” – dodał Sojmark.
źródło/zdjęcie: sbcnews.co.uk
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."