Superbet przedłuża współpracę z Kanałem Sportowym

Branżowy marketing Najczęściej czytane
Wiktor Czerwiński 23/01/2024

Ostatnia aktualizacja: 25 kwietnia 2024

Największy sportowy projekt na platformie YouTube, czyli Kanał Sportowy, oraz wicelider polskiego rynku bukmacherskiego online, Superbet, ogłosiły przedłużenie swojego partnerskiego porozumienia.

– Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy i przekonani, że w tym sportowym roku zrealizujemy wspólnie wiele ciekawych projektów – podkreśla Katarzyna Gawlik, członkini zarządu Superbet Polska.

Bukmacher Superbet nawiązał współpracę z Kanałem Sportowym w maju 2022 roku, a ambasadorami marki są dwaj współzałożyciele tego najpopularniejszego projektu sportowego na platformie YouTube: Mateusz Borek i Tomasz Smokowski. Kanał Sportowy, z ponad milionem oddanych subskrybentów, cieszy się ugruntowaną pozycją jako dostawca rozrywki sportowo-lifestylowej dla swoich widzów. Partnerstwo między Superbet a Kanałem Sportowym umacnia obie marki na rynku, a także zapewnia wiernym fanom ciekawe treści z zakresu sportu i stylu życia.

– Nie mieliśmy wątpliwości, że chcemy iść dalej drogą, którą podążamy od półtora roku. Wierzymy w Kanał Sportowy tak samo, jak wierzyliśmy na początku współpracy. Trzymamy mocno kciuki za naszych partnerów i ich dalszy rozwój. W tym roku przed nami piłkarskie mistrzostwa Europy a także igrzyska olimpijskie w Paryżu. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Kanałem Sportowym dostarczymy przy okazji tych imprez, i nie tylko, mnóstwo ciekawych treści dla sympatyków sportu – podkreśla Bartosz Malaka, Head of Marketing w Superbet Polska.

– Cieszymy się, że przez kolejne lata z bliska będziemy mogli obserwować kapitalny rozwój firmy Superbet na Polskim rynku. Mamy nadzieję jak najbardziej się do tego procesu przyczynić. To wspaniałe mieć takiego partnera jak Superbet, na którego można liczyć w każdej sytuacji. Dziękujemy za zaufanie i trzymamy kciuki za szybkie osiągniecie pozycji lidera na rynku bukmacherskim w naszym kraju – mówi Agnieszka Prachniak, Dyrektor ds. Rozwoju biznesu w Kanale Sportowym.

Superbet, będąc partnerem Kanału Sportowego, ma dostęp do szerokiego zakresu korzyści brandingowych w popularnych formatach oraz specjalnych akcji, które przybliżają widzom kluczowe wydarzenia sportowe z udziałem tego bukmachera. Dodatkowo, planowane są specjalne promocje dedykowane widzom Kanału Sportowego.

. – Oczywiście będziemy mocno zaznaczali swoją obecność w najważniejszych formatach, ale chcemy też dalej korzystać ze współpracy z Kanałem Sportowym jako ważnego nośnika przy imprezach, w które jesteśmy zaangażowani, nawet jeśli nie dotyczą dyscyplin z pierwszych stron gazet. Dzięki Superbet Poland Darts Masters Polacy pokochali dart, a Superbet Rapid&Blitz przybliżył rodakom szachy. Rolą naszej współpracy z takim medium jak KS będzie również promowanie tych mniej znanych dyscyplin, które też potrafią być ciekawe i widowiskowe mówi Katarzyna Gawlik.

Superbet jest sponsorem między innymi Lecha Poznań, Górnika Zabrze, GKS Tychy czy Polskiego Związku Narciarskiego.
– Na pewno postaramy się zadbać wspólnie z partnerami o to, żeby w Kanale Sportowym nie zabrakło ekskluzywnych treści dla kibiców „naszych” klubów czy sympatyków skoków narciarskich. Przede wszystkim jednak jesteśmy przekonani, że Kanał Sportowy wciąż będzie nadawał ton w dyskusji o sporcie, a Superbet będzie jej częścią  – podsumowuje Bartosz Malaka.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL