[🎬] Totalizator Sportowy wybrał Havas Warsaw do obsługi Zdrapek

Loterie
Bartosz 07/03/2019

Ostatnia aktualizacja: 7 marca 2019

Totalizator Sportowy w nieograniczonym przetargu reklamowym wybrał agencję Havas Warsaw do obsługi marki Zdrapki.

Przetarg został ogłoszony w październiku 2018 roku. Według jego założeń agencja ma odpowiadać za pełny zakres obsługi reklamowej Totalizatora Sportowego. Dla agencji przygotowano dwa zadania przetargowe (opracowanie dwóch linii kreatywnych dla Zdrapki i kampanii reklamowej dla marki Eurojackpot). Havas Warsaw została wybrana do przygotowania i realizacji kampanii Zdrapek. Za produkcję spotu tej kampanii (pt. „Drapieżnicy kochają Zdrapki!”) odpowiada ATM Studio.

W portfolio Totalizatora Sportowego jest ponad 50 gier typu Zdrapka.

Na początku 2018 roku Totalizator Sportowy wybrał cztery agencje do obsługi reklamowej: Grandes Kochonos, Red8 Advertising, Apella oraz DSK. Podpisał z nimi umowy ramowe o współpracy na rok, ale z możliwością przedłużenia.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL