Włochy nakładają kary na YouTube i Twitch za naruszenie zakazu reklam hazardowych

Prawo hazardowe Ze świata
Wiktor Czerwiński 12/12/2023

Ostatnia aktualizacja: 14 marca 2024

Jak podaje agencja Reutersa włoski organ ds. komunikacji AGCOM nałożył grzywnę na YouTube należący do Alphabet Inc i Twitch należący do Amazona za rzekome naruszenie przepisów zabraniających reklamy hazardu w tym kraju.

YouTube i Twitch zostały ukarane grzywnami odpowiednio w wysokości 2,25 mln euro  i 900 000 euro – podał organ AGCOM, dodając, że nakazał usunięcie ponad 20 000 filmów online promujących różne rodzaje hazardu, w tym zakłady sportowe.

Według AGCOM obie usługi streamingowe współpracowały komercyjnie z twórcami wideo, którzy publikowali treści na ich platformach internetowych.

Obie firmy nie udzieliły jeszcze komentarza.

zdjęcie: facebook.com/Agcom.it/

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

E-PLAY.PL