Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2024
Za kilka dni na ICE 2018 firma NOVOMATIC ogłosi nawiązanie współpracy z wiodącym dostawcą rozwiązań sportowych dla zakładów sportowych Sportradar w celu opracowania innowacyjnej linii produktów i usług zakładów sportowych.
NOVOMATIC będzie początkowo koncentrować się na opracowaniu gotowego rozwiązania dla sieci detalicznych i innych kanałów zbudowanych wokół usług Managed Trading Services (MTS) firmy Sportradar i obejmuje stanowiska kasowe, a także terminale samoobsługowe (SSBT) z intuicyjnym środowiskiem gracza, które jako pierwsze będzie wdrożone na rynku włoskim.
Odwiedzający ICE Totally Gaming w Londynie będą mogli zapoznać się z rozwiązaniami na obu stoiskach marki Sportradar Betradar # S1-150, a także z obszarem NOVOMATIC Italia na stoisku nr NOVOMATIC # S5 / S6. Terminale Admiral Sport będą prezentowane na obu wystawach, a Betradar będzie oferować szeroką gamę funkcji w tym zarządzaniem usługami handlowymi, kursami przed meczami, transmisją na żywo i wirtualnie, przedstawi statystyki i narzędzia do meczów na żywo w sprzedaży detalicznej, a NOVOMATIC Italia zademonstruje wysoce elastyczny, skalowalny i responsywny system zakładów sportowych.
Mówiąc o partnerstwie, Barttłomiej Czapkiewicz, dyrektor zarządzający NGI, powiedział:
„Stało się jasne, że zakłady bukmacherskie są coraz lepszą okazją, do której wkraczamy na poważnie. Oferujemy platformę z kanałami dystrybucji, która jest bezkonkurencyjna, dlatego znaleźliśmy w Sportradar firmę o ugruntowanej pozycji w dziedzinie zakładów sportowych, która uzupełnia i uzupełnia naszą wspólną ofertę. Z niecierpliwością czekamy na tę współpracę, aby zapewnić wiodące zakłady bukmacherskie i usługi na całym świecie.”
Carsten Koerl, założyciel i dyrektor generalny Sportradar, dodał:
„Dzisiejsze ogłoszenie to wspaniała wiadomość dla branży bukmacherskiej. NOVOMATIC nie musi przedstawiać nikogo, kto interesuje się bukmacherami i grami, a także połączenie sprzętu, technologii i zasięgu grupy, z uprawnieniami Sportradar w zakresie kursów, danych i zarządzania ryzykiem, powinno wzbudzać zainteresowanie wszystkich operatorów detalicznych i cyfrowych na całym świecie. Naszym początkowym celem będą produkty skierowane na rynek włoski i będziemy pracować niestrudzenie, aby wspierać NOVOMATIC w zakresie przyszłego rozwoju produktu i ekspansji geograficznej. „
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."