Ostatnia aktualizacja: 28 kwietnia 2024
Podczas ceremonii SBC Awards 2019 w Londynie wczoraj wieczorem bet365 i LeoVegas ponownie odebrały swoje wielkie nagrody. To był dotychczasowy rekord – 34 różne firmy i pięciu liderów branży uznanych zostało za doskonałe w sektorze zakładów sportowych i gier hazardowych.
Wydarzenie w Battersea Evolution, prowadzone przez Kirsty Gallacher i Ruuda Gullita, zgromadziło 700 specjalistów z branży, aby uczcić osiągnięcia najlepszych i najbardziej innowacyjnych operatorów, dostawców i podmiotów stowarzyszonych.
Wieczór zakończył się szóstym rokiem, gdy bet365 otrzymało tytuł Sportsbook of the Year, po wcześniejszym odebraniu Footballbook of the Year of the Year i Best Affiliate Program. Bukmacher z siedzibą w Stoke został również bardzo pochwalony w kategorii Racing Sportsbook, tylko na William Hill.
LeoVegas okazał się najlepszym wyborem dla wyborców w kategoriach kasyn online, szwedzki gigant zachował tytuł Casino Operator of the Year, a także zdobył nagrodę Innovation in Casino Entertainment.
Przy rejestracji wielu zwycięstw dołączyli Betradar (najlepszy produkt na żywo, najlepszy wirtualny produkt piłkarski i najlepszy produkt sportowy) oraz Trustly (innowacja płatna roku i płatne rozwiązanie roku).
Wydarzenie uhonorowało również niektóre osoby, które wniosły kluczowy wkład w sukces i reputację branży w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Nagrody Lidera Roku otrzymali: Jesper Svensson, dyrektor generalny – Betsson Group (zakłady sportowe), Alexander Stevendahl, dyrektor generalny – Videoslots (kasyno), Charles Gillespie, dyrektor generalny – Gambling.com Group (spółka stowarzyszona), Martin Wachter, dyrektor generalny – Golden Race (dostawca) i Khalid Ali, CEO – IBIA (Association).
Andrew McCarron, dyrektor zarządzający SBC, powiedział:
Wśród 34 nagrodzonych firm znalazła się również Betsson Group w kategorii społecznie odpowiedzialnego bukmachera roku, a Kindred Group odebrała nagrodę w kasynie społecznie odpowiedzialnym, a Sky Betting & Gaming została ogłoszona Pracodawcą Roku.
Oprócz uznanych wielkich hitterów, SBC Awards uhonorowało niektórych nowych uczestników rynku, a nagrody Rising Star trafiły do Stoiximan / Betano Group (zakłady sportowe), Play Ojo (kasyno), Shape Games (innowacje bukmacherskie) i BetGames.TV (innowacja w kasynie).
W sekcji afiliacyjnej Better Collective triumfuje w konkursie Hot Affiliate of the Year w kategorii, podczas gdy Catena Media otrzymała odpowiedni zaszczyt w kasynie, a 1XBet odebrał nagrodę za najlepszy produkt innowacyjny.
Ukończenie nagrody dla operatora, promocyjna praca Parimatch z Conor McGregor, gwiazdą UFC, zdobyła nagrodę Kampanii Marketingowej Roku, ale została właśnie wygrana przez Dafabet z okazji Sponsorowania Roku – trzecie z kolei zwycięstwo w tej kategorii dla operatora z Filipin, który jest sponsorem koszul Celtic, Fulham i Norwich City. Betway odniósł również sukces w utrzymaniu nagrody Esports Operator of the Year, a pierwszy triumf polskiego STS sprawił, że została nazwana Omni-Channel Operator of the Year.
W sekcji nagród dla dostawców były wygrane dla SBTech (dostawca zakładów sportowych roku), Betgenius (najlepszy produkt bukmacherski na żywo), Playtech BGT Sports (najlepszy produkt bukmacherski i lądowy), Golden Race (najlepszy wirtualny produkt sportowy) ) i Pinnacle Solution (dostawca roku Esports).
Firma Games Games otrzymała tytuł Niezależnego Dostawcy Platformy Roku, Together Gaming zdobyła nagrodę White Label Supplier of the Year, a asystent gier oparty na VRT firmy BetConstruct otrzymał tytuł Innowacji Roku.
NetEnt okazał się triumfalny w kategorii Kasyno Roku Gry Gracza, a Evolution Gaming odebrała nagrodę za innowacje w Casino Entertainment, a także wygrała Optima (najlepszy dostawca kanałów wielokanałowych), Optimove (najlepszy partner w pozyskiwaniu i utrzymaniu) oraz Xtremepush (marketing) I dostawca usług roku.
Do grona sukcesów w sekcji płatności SBC Awards dołączyły firmy Jumio (Rozwiązanie Roku w zakresie oszustw i zgodności) oraz MuchBetter (Rozwiązanie płatności mobilnych w roku).
McCarron dodał:
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."