Ostatnia aktualizacja: 4 stycznia 2021
League of Legends po raz kolejny udowadnia pozostałym scenom esportowym swoją siłę. Tym razem chodzi o najpopularniejsze rozgrywki ligowe. W 2020 roku najlepszą oglądalnością może pochwalić się LCK.
Mamy za sobą bardzo dziwny rok. Kiedy ludzkość zmagała się z konsekwencjami koronawirusa, organizatorzy turniejów esportowych zastanawiali się, w jaki sposób zaadaptować się do nowych realiów. Większość rozgrywek przeszła w rezultacie na system online, w tym oparte oryginalnie wyłącznie o turnieje LAN-owe Call of Duty League.
Wielu fanów i ekspertów miało spore obawy względem oglądalności rozgrywek w nowym formacie. Z jednej strony gracze mieli więcej czasu wolnego, spędzali go w większości w swoich domach i gwarantowało to więcej okazji na oglądanie esportu.
Z drugiej jednak strony format online w wielu przypadkach nie dostarczał zbyt dużo emocji. Mecze stały wciąż na wysokim poziomie, ale realizacja miewała swoje mankamenty, a brak fanów na większych eventach jeszcze bardziej rzucał się w oczy. Najnowsze statystyki Esports Charts pokazują jednak, że nie mieliśmy się o co martwić.
Esport wciąż generuje bowiem bardzo imponujące liczby. Najchętniej oglądanymi rozgrywkami w tym roku były oczywiście Mistrzostwa Świata w League of Legends. Trwająca blisko miesiąc impreza łącznie osiągnęła wynik 140 milionów obejrzanych godzin. Bardzo blisko dogonienia najważniejszego turnieju w roku było jednak LCK. Łącznie oba splity koreańskiej ligi oglądano bowiem przez 13665 miliona godzin.
Źródło: esporter.pl
"jest jeden sprawdzony i pewny system który stosuję już od 10lat, granie singli z kursem max 2.0 płaską stawką, z czystej matematyki i na logikę najbardziej zyskowny i najbezpieczniejszy sposób grania, takich graczy bukmacherzy nienawidzą dlatego dają bonusy i namawiają początkujących graczy do grania akumulatorów które kompletnie się nie opłacają."
"bardzo prawidlowy artykul sam gram na 1-2% zysku dziennego od kapitalu po 11 miesiacach takiej gry zrobilem 36-1 oby tak dalej i zycze kazdemu powodzenia i wytrwalosci po gra to maraton"
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"