Ostatnia aktualizacja: 26 kwietnia 2024
„Fortuna – tak dla sportu” to hasło nowej kampanii reklamowej Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie. W nadchodzących tygodniach w stacjach telewizyjnych i internecie będzie wyświetlana pierwsza odsłona najnowszej kampanii Fortuny.
W nadchodzących tygodniach w stacjach telewizyjnych i internecie bukmacher Fortuna prowadzi pierwszą odsłonę swojej najnowszej kampanii: „Fortuna – tak dla sportu”. Emisja trzydziestosekundowego spotu i piętnastosekundowych skrótów zaplanowana jest w kanałach sportowych i rozrywkowych, sekcjach sportowych największych portali internetowych oraz przez social media i reklamy RTB.
„Ubiegłoroczną kampanią udało nam się wyznaczyć pewien trend w komunikacji branży, dlatego teraz zdecydowaliśmy się rozwinąć koncept zbudowany wokół ukazywania różnego rodzaju sportowych emocji. Wciąż chcemy przy tym podkreślać, że zakłady bukmacherskie to nie tylko zajęcie dla prawdziwych pasjonatów i ekspertów, ale też forma rozrywki, która gdzieś przy okazji może towarzyszyć przeżywaniu większych i mniejszych wydarzeń sportowych. Ilu kibiców, tyle sposobów wyrażania siebie poprzez sport. Podobnie jest w przypadku zakładów bukmacherskich. Znawcy wchodzą głęboko w statystyki, inni liczą się ze zdaniem znajomego, który śledzi daną ligę, a większość gra po prostu dla sportu, dla chwili dodatkowych emocji.”
– komentuje Leszek Haba, dyrektor marketingu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."