Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2024
Playtech ogłosił swoje wyniki za pierwszą połowę 2021 roku wraz z aktualizacją handlową na lipiec i sierpień 2021 roku. Wyniki były zgodne z oczekiwaniami na początku roku, a siła Internetu zrównoważyła wpływ dłuższych niż oczekiwano zamknięć sklepów detalicznych we Włoszech.
B2B online, zwłaszcza Caliente, a także biznes internetowy Snaitecha, odnotowały bardzo dobre wyniki. Ameryka jest obecnie największym motorem wzrostu grupy, przy wzroście przychodów o 106 procent przy stałej walucie w porównaniu z pierwszą połową 2020 roku.
Wycena opcji grupy zawartych w umowach z Ameryki Łacińskiej (Caliente, Wplay i inne) skutkuje znaczącym niezrealizowanym zyskiem w wysokości 299,9 mln euro.
Andrew Garrod, analityk z Third Bridge, powiedział:
„Playtech w dużej mierze wzmocnił optymistyczny przekaz z majowych i lipcowych aktualizacji handlowych, podkreślając, że dokonuje się postęp w realizacji strategicznych celów w segmencie B2B. Znaczący wzrost w obu Amerykach został wzmocniony przez wyniki w regionie Ameryki Łacińskiej i chociaż wydaje się, że strategia USA nabiera rozpędu dzięki oczekującym wnioskom licencyjnym i nawiązanym partnerstwom, jej realizacja pozostaje jeszcze widoczna. Wielka Brytania nadal wydaje się być wyzwaniem, chociaż w Europie poczyniono znaczne postępy.”
Playtech przeszedł okres intensywnych zmian, z korektami zarządu, racjonalizacją portfela i próbami poprawy ujawnianych informacji. Inwestorzy będą teraz szukać oznak trwałego wzrostu po okresie słabszych wyników.
„Nasi eksperci informują, że pomimo powolnego wchodzenia na rynek amerykański w porównaniu z innymi konkurentami, zestaw produktów Playtech – w szczególności platforma IMS – jest dobrze przygotowany do zdobycia udziału w rynku po otwarciu kolejnych stanów. Jednak wyzwanie konkurencyjne na głównych rynkach rozwiniętych takich jak Wielka Brytania, prawdopodobnie utrzymają się. Konkurencja Playtech w segmencie B2B tworzy coś w rodzaju ruchu oscylacyjnego. Z jednej strony Evolution Gaming ma przewagę po stronie kasyna na żywo. Po stronie kasyna Red Tiger, Microgaming i Blueprint znacznie zmniejszyły lukę w jakości treści. „
Na podstawie intergameonline.com
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."