Ostatnia aktualizacja: 3 stycznia 2023
Playtech wzmocnił swoją współpracę z Banijay Brands po przyznaniu wyłącznych praw do marki The Million Dollar Drop w USA i zachowaniu praw do Deal or No Deal Bingo przez kolejne pięć lat.
Zgodnie z nową umową, Playtech otrzymał wyłączne prawa do marki The Million Dollar Drop, znanej na całym świecie jako The Money Drop, w USA, uzupełniając strategię dotyczącą treści markowych Playtech, aby zapewnić najbardziej wciągającą rozrywkę na rynku.
Umowa jest następstwem niedawnego uruchomienia dwóch najnowocześniejszych kasyn na żywo Playtech, jednego w Michigan i jednego w New Jersey.
Money Drop Live to jeden z najlepszych programów gier na żywo w Playtech Live, który oferuje ekscytujący i wciągający format, który jest połączony z rozpoznawalną i lubianą na całym świecie marką.
Marka Money Drop będzie również wykorzystywana w pionie bingo Playtech na istniejących rynkach Playtech Bingo w nadchodzących miesiącach. Playtech zachował również wyłączne prawa do marki Deal or No Deal Bingo na kolejne pięć lat.
Jeden z najbardziej udanych formatów teleturniejów XXI wieku, Deal or No Deal, okazał się wielkim hitem jako marka bingo, a ekskluzywny pokój Deal or No Deal Bingo firmy Playtech jest jednym z długoterminowych najlepszych graczy firmy.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."