Ostatnia aktualizacja: 28 grudnia 2022
Betano podpisało umowę z bułgarskim klubem FC Lokomotiv Sofia, aby zostać jego oficjalnym partnerem na kolejne trzy lata.
Operator gier hazardowych online, spółka zależna Kaizen Gaming, zobaczy swoje logo nadrukowane na koszulce klubu piłkarskiego, a także na innych aktywach należących do klubu znanego jako „Kolejarze”.
Po raz pierwszy branding był widoczny w niedzielę 13 lutego, kiedy Lokomotiv Sofia, obecnie 11. w bułgarskiej 1. lidze, zremisował 1:1 z CSKA Sofia, zajmującą obecnie drugą pozycję.
Tsvetin Yordanov, Country Manager na Bułgarię, Kaizen Gaming, skomentował:
„Z przyjemnością ogłaszam naszą współpracę z Lokomotiv Sofia, historycznym klubem piłkarskim i niesamowitym zespołem. Cieszymy się, że od teraz logo Betano pojawi się na koszulkach kolejarzy i nie możemy się doczekać wspólnego świętowania wygranych oraz podejmowania wspólnych inicjatyw społecznych. Ten sponsoring wyraźnie podkreśla nasze silne zaangażowanie w bułgarski rynek i nasze wsparcie dla bułgarskiego sportu i społeczeństwa”.
Umowa zbiega się z oficjalną premierą Kaizen Gaming w Bułgarii, ósmym kraju, w którym prowadzi działalność. Firma działa w siedmiu dodatkowych krajach w Europie i Ameryce Południowej za pośrednictwem swoich marek Betano i Stoiximan.
Ivan Vassilev, właściciel Lokomotiv Sofia, powiedział:
„Jestem dumny, że Lokomotiv Sofia jest pierwszym bułgarskim klubem sponsorowanym przez międzynarodową firmę. Dla mnie Lokomotiv Sofia to nie tylko klub, ale misja. Dlatego Betano jest czymś więcej niż sponsorem generalnym – stabilnym partnerem, z którym będziemy rozwijać misję „Lokomotiw Sofia”. Jestem przekonany, że wspólnie osiągniemy nasze cele, a to dopiero początek trwałego i udanego partnerstwa.”
Oprócz Lokomotiv Sofia, Kaizen Gaming i jego spółki zależne są również partnerami portugalskiego trio Benfica, Porto i Sporting Lizbona, Atletico Mineiro w Brazylii, Olympiacos w Grecji, FCSB w Rumunii i Club Universidad de Chile w Chile.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."