Ostatnia aktualizacja: 28 grudnia 2022
Superbet rusza z kampanią wizerunkową przedstawiającą nowoczesny, globalny brand. ,,Go super!’’, zaczynajmy! Superbet, spółka globalnej grupy, jeden z najszybciej rosnących na polskim rynku bukmacherów, rozpoczął swoją najnowszą kampanię wizerunkową ,,Go super!”.
Szeroko zakrojona kampania korporacji ma międzynarodowy charakter. W jej krajowej odsłonie, Superbet kreuje odświeżony wizerunek nowoczesnego operatora, dostarczającego fanom sportu holistyczną rozrywkę na wysokim poziomie. Energetyzująca komunikacja pojawi się już wkrótce na nośnikach zewnętrznych, w telewizji, sieci oraz social mediach.
Nowa kampania polskiego bukmachera związana jest z odświeżeniem wizerunku marki. Koncentruje się wokół aktywnego przeżywania niezwykłych chwil nawet w zwykłych okolicznościach. Superbet podkreśla znaczenie drobnych, pozytywnych momentów, których doświadczamy na co dzień, a które i dostarczają nam dobrej energii, i rozrywki – która może przynieść nam uśmiech. Czerwona, charakterystyczna dla brandu Superbet wizualizacja, ma przywodzić na myśl energię, siłę, sport i aktywność. W gorącej, dynamicznej oprawie graficznej kampanii zobaczymy również ambasadora marki Sławomira Peszkę.
„W Superbet wierzymy w holistyczne podejście do komunikacji marki, rozumianej jako punkt wyjścia dla wszystkich elementów i rozgałęzień w ramach jednej, spójnej koncepcji. Bardzo istotne jest dla nas dostarczanie bogatych, wielowymiarowych wrażeń naszym klientom, jak również naszemu zespołowi. Nowa identyfikacja i tożsamość naszej marki jest jednym z elementów, które się do tego przyczyniają”
– mówi John Harmander, Chief Brand Officer w Superbet Group.
Za koncepcję kreatywną międzynarodowej kampanii ,,Go Super” oraz jej realizację odpowiada firma Superbet we współpracy z partnerami z The Tenth Man oraz Fate v Future. The Tenth Man to międzynarodowa agencja kreatywna, która obsługiwała w przeszłości marki, takie jak Sony, Jameson czy Ryanair. Z kolei Fate v Future w trakcie swojej działalności odpowiedzialna była za komunikację już ponad 55 marek z całego świata, w tym WeWork, Bumble oraz Square. W Polsce działania promocyjne Superbetu w ramach nowej kampanii wizerunkowej wspiera ponadto Grupa BBDO, która odpowiada m.in. za kreacje widniejące na nośnikach outdoor.
Superbet. No i super!
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."