Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2024
Dział gier cyfrowych i rozrywki Novomatic, Greentube, nabył amerykańskie studio tworzenia gier Present Creative, ponieważ firma kontynuuje strategię rozwoju w Ameryce Północnej.
Firma poinformowała, że dzięki przejęciu Greentube dalej rozszerzy swoją obecność w Stanach Zjednoczonych, gdzie poczyniła znaczące postępy w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a dostawca wzmocni swoją lokalną ofertę produktów.
Present Creative to amerykańskie studio deweloperskie, które tworzy treści dla sektorów gier i loterii. Działa zarówno w sferze gier na prawdziwe pieniądze, jak i na co dzień, i stworzył własne oryginalne i innowacyjne gry, z których wiele zostało niedawno zatwierdzonych do wydania przez Michigan State Lottery.
Dzięki przejęciu Greentube zyska lokalny zespół zajmujący się projektowaniem gier i sprzedażą w USA. Przejęcie zwiększy możliwości Present Creative, a także zwiększy szybkość wprowadzania na rynek jej mapy drogowej treści.
Michael Bauer, CFO/CGO w Greentube, powiedział:
„Jesteśmy podekscytowani mogąc ogłosić to przejęcie, ponieważ Present Creative bardzo dobrze do nas pasuje. Mają duże doświadczenie w tworzeniu ekscytujących gier i dobrze znają zawiłości rynku północnoamerykańskiego, co pozwala nam dodać jeszcze bardziej lokalny smak do naszych gier. USA to dla nas bardzo ważny rynek i mamy śmiałe plany, aby stać się wiodącym dostawcą w regionie. To przejęcie będzie napędzać tę ekspansję”.
Ben Sutherland, dyrektor generalny i współzałożyciel Present Creative, powiedział:
„Cieszymy się, że teraz jesteśmy częścią rodziny Greentube, a to przejęcie pozwoli nam przyspieszyć nasze procesy rozwoju i przenieść nasze treści na nowe wyżyny. To fantastyczna okazja dla Present Creative i nie możemy się doczekać bliskiej współpracy z Greentube, aby dostarczać ekscytujące nowe treści lokalnym graczom za pośrednictwem imponującej sieci operatorów”.
Greentube wszedł do Stanów Zjednoczonych we wrześniu 2021 roku, a obecnie mieszka w New Jersey i Michigan. Dostawca otrzymał również licencję na działalność w kanadyjskiej prowincji Ontario i ma ambitne plany dalszego rozwoju w Ameryce Północnej.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."