Ostatnia aktualizacja: 29 kwietnia 2024
Hacksaw Gaming podpisał umowę sponsorską z hiszpańskim klubem piłkarskim AD Alcorcón.
Producent gier hazardowych związał się z umową z AD Alcorcin do końca sezonu 2022/2023. Logo HackSaw Gaming pojawiło się na froncie koszulek zespołu. Umowa obejmuje też bandy reklamowe znajdujące się na stadionie Municipal de Santo Domingo.
Zespół AD Alcorcón. gra obecnie w AD Alcorcón, czyli na trzecim poziomie rozgrywek piłkarskich w Hiszpanii.
Tego typu partnerstwo jest pierwszym tego rodzaju pomiędzy Hacksaw Gaming a profesjonalną drużyną sportową. Ponadto firma Hacksaw Gaming przedstawiła plany na rok 2023 ze strategicznymi możliwościami budowania marki, które są kluczowe dla celów wzrostu w wielu jurysdykcjach.
🇪🇸 Acuerdo de patrocinio entre la A.D. Alcorcón y Hacksaw Gaming
➡ https://t.co/l3rnzsWtNH🇬🇧 Hacksaw Gaming Enters Into Sponsorship Agreement with AD Alcorcón
➡ https://t.co/IIxhXyGjgo pic.twitter.com/GzySJFGS7g— A.D. Alcorcón (@AD_Alcorcon) February 16, 2023
Dyrektor generalny AD Alcorcón, Ignacio Alvarez, dodał: „Nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani rozpoczęciem współpracy z jednym z najjaśniejszych hiszpańskich studiów gier komputerowych, wzmacniając jego już silną międzynarodową obecność.
„AD Alcorcón i Hacksaw Gaming to głodne drużyny wyróżniające się w swojej grze. Przy wsparciu naszego partnera czekamy na wspaniałe chwile w tym sezonie i osiągnięcie ambitnych celów.
„Bardzo ważne jest dla nas poczucie wzajemnego entuzjazmu, pozytywnej energii i pewności siebie, które obaj partnerzy wnoszą do tej współpracy. To wspólne zaangażowanie sprawi, że zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić bardzo udany związek”.
O Hacksaw Gaming
Założona w 2018 roku firma Hacksaw Gaming jest twórcą oprogramowania i dostawcą gier online z wizją zmiany krajobrazu iGaming poprzez innowacyjną technologię zorientowaną na użytkownika. Gry firmy są dostępne na ponad 18 rynkach na całym świecie, w tym w Wielkiej Brytanii, MGA, Włoszech, Niemczech, Ontario, Hiszpanii, Szwecji, Grecji, Rumunii i Wirginii Zachodniej.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."