Ostatnia aktualizacja: 28 kwietnia 2024
PENN Entertainment sfinalizował przejęcie Barstool Sports po wcześniejszym przejęciu 36 procent udziałów w lutym 2020 roku.
PENN nabył pozostałe udziały w Barstool Sports za około 388 mln USD. Dopięcie tego przejęcia jest ważnym kamieniem milowym dla Barstool Sports, który obchodzi w tym roku 20 lat istnienia.
W ciągu ostatnich trzech lat, odkąd PENN po raz pierwszy zainwestował w firmę, Barstool Sports udało się zwiększyć liczbę odbiorców o 194% i odnotować łączną liczbę pobrań podcastów na poziomie 1,6 miliarda.
Dostarczono także ponad 875 000 filmów w mediach społecznościowych co przełożyło się łącznie na ponad 128 miliardów wyświetleń wideo.
Zanotowano także wzrost sprzedaży reklam o 160%.
Penn Entertainment sprzedał także ponad 5 milionów produktów w tym odzież, produkty licencjonowane i akcesoria, łącząc bezpośrednie podejście do konsumenta i wprowadzając markę do tysięcy sklepów detalicznych w całym kraju.
O Barstool Sports
Założona w 2003 roku jako bezpłatna gazeta sportowa i hazardowa przez Dave’a Portnoya, Barstool przekształciła się w wiodącego gracza cyfrowego w sporcie, stylu życia i rozrywce.
Mając ponad 200 milionów lojalnych obserwujących, firma tworzy i dostarcza treści sportowe i komediowe za pośrednictwem rozległej sieci ponad 100 programów i 90 osobistości.
Jej oferta treści obejmuje podcasty, wideo, media społecznościowe, wydarzenia na żywo, pay-per-view i rozwijającą się działalność handlową, umacniając swoją pozycję jako potęgi multimedialnej.
Od czasu nawiązania współpracy z Barstool Sports w 2020 roku, PENN z powodzeniem opracował strategię omnichannel, która wykorzystuje dobrze znaną markę i osobowości Barstool.
Barstool Sportsbook stał się wiodącą internetową platformą bukmacherską działającą obecnie w 15 stanach, a PENN uruchomił również detaliczną markę Barstool Sportsbooks w swoich obiektach w całym kraju.
"Trochę szukanie dziury w całym biorąc pod uwagę natłok hazardowych reklam dosłownie wszędzie..."
"To chyba konkurencja forebtu opłaca te teksty redakcji e-play... Co to za bzdurna informacja, w czasach, gdy dzieciaki oglądają reklamy sts skierowane tematycznie do dzieci i mlodziezy, dziadki kupują wnuczkom zdrapki "nie hazardowego" lotalizatora, a superbet niemal wyskakuje z lodówki i nie patrzy na wiek konsumenta. Wstyd e-play"
"Jakieś kompy znaleźli i jaka akcja? Oni już naprawdę nie mają kogo łapać i statystyki robią. Takie służby zaangażowane w proceder paru komputerów i opłakanych lokali. Marnują pieniądze podatników"
"Mnie to wkurza te obstawianie państwowego totalizatora: stoję w Żabce a przede mną emeryt podaje jakieś cyfry, kupuje losy, czas zabiera… w saloniku prasowym chce kupić gazetę a to był jakiś tam dzień kumulacji i ludzie poje@@ni stoją w kolejce i obstawiają liczby. To jest hazard. Hazard też jest w radio RMF „wyślij sms a już teraz każdy sms mnożymy x70” więc jak każdemu mnożą to co to za bonus? Może trzeba zacząć od ograniczenia tych konkursów SMS i zdrapek/obstawiania liczb na stacji w sklepie i kiosku?"
"Reklamy Totalizatora powinny być zabronione. To namawianie ludzi do hazardu. Emeryci wydają całe emerytury na zdrapki. W czasie losowania gadają że jeden trafił milion a że reszta przegrała 10 mln tego już nie powiedzą. Zakazać tych praktyk."